srijeda, 21. ožujka 2012.

Paris je t'aime :)

An artist has no home in Europe except in Paris - Friedrich Nietzsche


There are only two places in the world where we can live happy;  at home, and in Paris :)


I'm the man who accompanied Jacqueline Kennedy to paris and I have enjoyed it.  John F. Kennedy


I'd like to see Paris before I die. Philadelphia will do. Mae West

Ehhhh da i ja bih tako voljela posjetiti taj Pariz. Grad ljubavi, mode, svjetlosti, kulture, umjetnosti ....
Kažu da je Pariz jedan od rijetkih gradova koji nas može asocirati na deset riječi: Tour Eiffel,  Champs Elysees, Notre dame, Moulin Rouge, Louvre, Seine, L'Arc de Triomphe, Piagale, Montmartre, Disneyland ....





Ja sam prošle godine dobila na poklon maramu sa slikama Pariza, to mi je jedna od omiljenih marama. Ipak na njoj su slike divnoga grada, koji me asocira na lijepo vrijeme, uličice, kafiće s baščama, cvijeće, jarke boje...aaah



Baš mi sestra priča, da su pričali sa nekim Francuzima, i oni su im rekli, da su iznenađeni da su Bosanci tako susretljivi ljudi, uvijek spremni pomoći, za razliku od Francuza, koji su uvijek u žurbi, ne žele stati kad iz zamolite da vam pomognu i sl. Ali opet to ne znači da su svi ljudi takvi. Možda ni mi ne bismo imali vremena za strance, a da smo svi zaposleni, jer ovako imamo i previše vremena, uskoro će na svakoga stranca doći jedan "turistički vodič" :)
...A onda čitam na netu, da su vrlo prijatni ljudi, partijaneri, vole "trač partije" ( šeteta što nisu bliže Bosni). I njihovi pozdravi su poljubac u obraz - eto i to radimo, ali mislim da je to kod nas počelo od meksičkih sapunica.







ŽELIM posjetiti PARIZ, jer :


Broj komentara: 7:

  1. Ah, malo je falilo da odem u Pariz, ali eto omace mi se :)...Nadam se da cu nekad u buducnosti otici a i ti :0.Marama je <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su slicice, marama je divota!
    Ahh...Paris! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. odlicna je marama...i ta tvoja suknja...divno ti stoji....a ko ne bi voleo Pariz :)

    OdgovoriIzbriši
  4. It's been too long since I was last in Paris! Love that scarf, what a find! x

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahaha, ne mogu da verujem, pa ja imam identičnu ešarpu samo je London u pitanju, uzela sam je na onom vintage marketu o kome sam pisala, ako se sećaš, ima i slika :)
    Divno :D

    OdgovoriIzbriši
  6. i ja bi u pariz!!!
    super mi ona fotka s naočalama ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepa marama!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši