utorak, 19. ožujka 2013.

This Chick's Got Style!!!!

 Hello, hello ...

Odjenite nešto loše kvalitete i ljudi će se sjećati haljine koju ste nosili, odjenite se kvalitetno i ljudi će vas pamtiti.-Ne razumijem kako žena može izaći iz kuće, a da se malo ne sredi, ako ni zbog čega barem zbog ljubaznosti. Osim toga nikad ne znate, možda ćete se taj dan sresti sa svojom sudbinom . A za susret sa sudbinom sigurno želite biti lijepo izgledati.



 ...  pripremite se za jedan dug, ali vrlooooo zanimljiv post, sa puno, puno slika :D

Odavno sam imala namjeru da napišem jedan ovakav post, ali uvijek mi nešto drugo "iskrsne", pa pišem o tome ili jednostavno napravim stanku na blogu, i onda zaboravim, ali evo sad sam izdvojila dovoljno  vremena da pripremim sve i da počnem sa pisanjem
 U prošlom postu ( ukoliko niste možete ga pročitati OVDJE ). pisala sam kako sam razočarana ( a kasnije su i djevojke iz drugih gradova potvrdile isto) buticima kod nas, te s činjenicom da se pola grada oblači na isti "fazon". Svi kupuju ono što vlasnici butika nameću, i predstavljaju kao "modne trendove".
Modne trendove nije lako pratiti, i za to je potrebno izdvojiti određenu sumu novca, i biti spreman riješiti se mnogih stvari, jer iduće zezone one neće biti IN. Ja ne pratim modne trendove, nikad ih nisam ni pratila, ali volim vidjeti djevojke koje ako to već rade, rade na pravi način, koje su smjele i pune samopouzdanja, te će svaki svoj outfit iznijeti na najbolji mogući način. No ovaj post nisam namijenila isključivo tim djevojkama, nego djevojkama, mojim sugrađankama i njihovom načinu oblačenja.

Otkrit ću vam tajnu; ja jako volim da sjedim npr. na balkonu, u parku, na klupici u centru grada i da posmatram ljude. Ponekad tražim inspiraciju u tim ljudima, bilo  da se radi o frizuri, ili nečemu specifičnom što uočim na njima. Čovjek ne mora biti extra modni stručnjak da bi shvatio šta je lijepo, a šta ne. Ja uvijek primijetim djevojke koje su lijepo obučene, koje svome stilu daju lični pečat, svaku krpicu pomno odaberu, i koje se ne boje šta će okolina reći, jer je njihov stil drugačiji od stila većine djevojaka u gradu. Uvijek je lijepo vidjeti djevojke koje  imaju neku neobičnu frizuricu, šminku, cipele ili torbicu Volim tu smjelost kod djevojaka - (koje iako žive u malome gradu, u kojem se ljudi više brinu o tuđim životima nego o svojima) da se usude nositi ono što vole, u čemu se osjećaju najugodnije.
Jedan dan sam sjela i razmišljala  kako, šta, koga da pokažem u postu i onda sam iskoristila ovaj internet u tu svrhu i mnoge djevojke, za koje ja smatram ( a vjerujem da ćete se i vi složiti) da imaju specifičan stil oblačenja kontaktirala  putem Facebook -a i zamolila da mi ustupe svoje slike, i da mi kažu nekoliko riječi o svome stilu. Iako mnoge od njih ne poznajem lično, bile su vrlo ljubazne i dozvolile mi da njihovu sliku stavim u post, te im se ovim  putem još jednom zahvaljujem.

Sada se pripremite da vidite moje divne sugrađanke; miješat ćemo moderno, retro, vintage, hippie i prkositi jednoličnosti ....

Naravno post ne bi bio post da ja vama ne pokažem svoje drage curice. Njih sam upoznala kad sam upisala fakultet. Eto igra sudbine ili sta već, ali mi se družimo još uvijek. Doduše dvije naše curice su otišle iz Bosne, (šaljem ljubav Emini i Aidi)  ali tu smo nas četiri i nastojimo da održimo naše prijateljstvo. Pa da krenemo :D

Prvo ćete vidjeti moju dragu prijateljicu Selmu, novopečenu mamu. Selma voli klasične linije, crnu, smeđu, bež boju ... Salonke, nakit, ali reći ću vam da je to najljepša i najzgodnija mama na svijetu :D
1.


.


2.

  Elma Begić je djevojčica čiji nakit sam vam predstavila u jednom od prošlih postova, ali ukoliko ga niste pročitali klik OVDJE i uvjerite se koliko je ona pored toga što je predivna osoba i vrlo, vrlo kreativna :D Ispod slika pročitajte šta ona kaže za svoj stil :D



Kao što možete vidjeti iz priloženog: I LOVE BLACK Moja prirodna boja kose je svijetlosmeđa, ali jednostavno mi ne pristaje, tako da sam godinama već crnka. Tunika na meni je marke OXMO, ja lično nikad čula za to, ali je bila strašno skupa sa naglaskom da je ručno rađena, pa je onda bila jaaaaako snižena i pogodite ko je ulovio Štikle volim na slikama i stalno ih "pipkam" u buticima, ali ja sam cura za ravnu obuću. Štiklice na slici su moje "special one" baršunaste sa platformom koje koristim kada se mora biti elegantan, a boja im, naravno, ide uz sve Nakit je ručno rađen, od jedne kreativne djevojčice iz Zvornika. I da, da ne zaboravim tuš i crveni ruž! To je moj "must have".

Kad nisam u crnom, onda je neka boja koja "vrišti" (ah, te krajnosti). Tunika je Zarina, poklon od prijateljice, zahvalna kada mi zatreba "damski look". Kombinirala sam je sa crnim, elegantnim hlačama i crnim štiklama. Make up - moj najdraži - crveni ruž i crni tuš. Tutorial za frizuru sam pronašla na You Tube, i baš je dobro ispalo za prvi put.
Elma ima trepavice do Amerike :D
3. 

Samra Hrnjica - skoro pa ne postoji osoba koja voli haljine i cipele kao što ih ona voli. I kad nam je nešto hiiiitno potrebo, mi znamo da na njen ormar uvijek možemo računati :)))) Ona bi trebala da se priključi našem blogosvijetu i da vam pokaže svoje modne kombinacije. X puta se desilo da ona nešto počne nositi, a onda tek nakon mjesec dva ja vidim da je to postalo trendi - cura ima nos za te stvari :D

Haljina koja ima extra print :D




 4.

Belma Begatović
Sada slika jedne djevojčice koju sam primijetila i u gradu i nas slikama kod Maje Topčagić iliti Angelica Photography da bih prije nekoliko dana shvatila da su njena i moja mama bile radne kolegice; druže se a nas dvije se uopće nismo poznavale. Ona je također blogo-dijete i njen blog je Peanutbutter und Jelly  - pa čitajte.

Za svoj stil kaže: Tu bas i nemam nekog striktnog pravila,nosim ono sto mi se svidja,a ne sto drugi diktiraju jer sam svjesna cinjenice da svima ne moze sve stojati,ma koliko god nesto bilo moderno. Ne volim se stapati sa okolinom,to je prvi razlog sto sam se ofarbala u crveno xD Nemam neki odredjeni stil,nego iz svakog izaberem ono sto mi se svidja i sto mi pase.

Sliku preuzela od Angelica Photography

5.

Slijedi jedna djevojka koju ne poznajem lično, ali kad god je sretnem u gradu naprosto me oduševi sa svojim stilom oblačenja, ima "najluđu" boju kose u gradu, i uvijek je fantastično našminkana, njeno ime je Majda Pilipović


Djevojka koja je na slici s njom je Demira i njene slike slijede u nastaku posta.


6.


..nemam neki poseban stil dosta gledam na udobnost i fukcionalnost.Mogu se zamisliti u svakom stilu naravno na svoj način kobinirano s tim da je unikatno i zanimljivog kroja.Još uvjek obožavam crno i mogu se zamisliti u svakoj crnoj kolekciji s tim da nije previse elegantna da prevladava koža.i da je cvijetni print.Naravno pratim trendove...,al ne doslovno....vise volim da kobiniram s nekim starim stvarima mislim na davne godine navise pin-up nesto ukradem iz tog styla..
Demira također ima extra, extra stil.


 7.

Hermina Ramulić - Mojaaaa draga prijateljica, koja je tako dobro opisala svoj stil ( dolje) da ja jednostavno nemam šta dodati, osim da mi se jako, jako sviđa njen stil, i njen pristup modi :D

Hermina za svoj stil kaže: Oformila bih ga kao moderno-avangardni vintage sa postprimjesama. Riječ je o refleksiji vintage stila kao rezultate zainteresiranosti za šopovsku starinu stvari (arhitektura, gastronomija, filmska, modna, interijerska industrija). Nadogradnjom biva spomenuta moderno-avangardna stavka koja odraz nalazi u detaljima (nakit, predmetnost: torbe, cipele, šeširi; boje: smeđa, tirkiz, zelena, itd.).



8.

Djevojka čiju sliku ćete vidjeti odmah ispod ovog teksta je Azra Šahinović, ni nju ne poznajem lično, ali oduvijek me impresionirao njen stil. Pratim redovno njen rad ( jer ona je fotograf u usponu i vrlo je talentirana). Njen rad možete vidjeti OVDJE

Buduci da patim za nekim prošlim vremenima, uvijek se trudim ubaciti neki starinski (iliti vintage) komad u odjevnu kombinaciju, luda sam za cvjetnim uzorkom i dobrim štiklama. Volim prirodne materijale i boje, i ne razumijem generalni stil današnje omladine gdje je sve neonskih boja i plastično. Vjerujem da su o modi najviše znale engleske i francuske dame prošlih stoljeća i da je moda skrenula s pravog puta u 21. vijeku


9.

Slijedi jedna divna osoba, novopečena pravnica. ČESTITKE AJLA!!!!

Moj stil, jesam ja, odraz svega onog što čini mene, volim inspiraciju koju mi daje muzika, volim inspiraciju koji mi daje književnost, volim inspiraciju koju mi daje pravna nauka, crpim inspiraciju iz svega što volim i što me čini sretnom i što me motiviše, a najviše iz sebe same, iz svojih razmišljanja, osjećanja, životnih ciljeva i ambicija. Meni je stil jako bitan, i igra mnogo važnu ulogu u mom životu, jer znate kako ono kažu : '' Odijelo ne čini čovjeka, ali mnogo toga govori o njemu ''



10.

Ne daj Bože da se ovaj post završi bez "sestre u mene". Nju ste imali već priliku vidjeti u mojim postovila, ali evo da ponovimo gradivo. Ona za svoj stil kaže: Ja volim nositi sve isto što nosi i moja sestra, samo ponekad malo kraće, ha ha ha"

Ali ja bih rekla da se naš stil ipak razlikuje :D





11.
Naredna djevojka, je mnogima od vas već odavno poznata, a
 ako nije, evo prilike da je vidite te da se upoznate sa njenim radom. Naime i ona je vrlo, vrlo dobra fotografkinja, čije slike možete vidjeti OVDJE. Tamo gdje Maja "škljocne" aparatom tu počinje umjetnost,

Maja Topčagić :D




12

Ornela Findrik - Uvijek se divim tome kako joj dobro stoji kratka kosa iliti firzura. Svoj look upotpunjuje nakitom, naročito naušnicama ( za koje kaže da ne zna ni koliko ih više ima, ali nikad ih dosta).

 Sto se mog nekog stila tice, ni on nije nista posebno ni kategoricno mogu reci da preferiram zemljane tonove sto se tice i odjece, i obuce i make-upa, znaci cjelokupnog izgleda...volim boje prirode, pa me nekad pukne nesto jako zuto ili zeleno

Nastojim da budem u onom u cem se osjecam najugodnije, naravno, a to cesto zavisi i od raspolozenja...uglavnom volim kombinacije retro/vintage, malo hippie, malo urbanog stila, vidjeti i na sebi i na drugima volim obilaziti "secondhandove" i slicne radnjice, uvijek se nadje poneka sitnica koja mi se svidi

13.

 Još jedna djevojčica fotografkinja - na koju smo svi ponosni :D Ona također ima vrlo specifičan i upečatljiv stil koji jednostavno oduševljava. Ukoliko je ne pratite na Facebook- u  sad imate priliku da to uradite, samo kliknite OVDJE - njeno ime je Nina Mašić :D


Inače nisam baš modni freak jer sam uglavnom u opuštenijim, dnevnim varijantama. Ne pratim najnovije trendove, nosim ono što mi se sviđa, a uglavnom pravim neku kombinaciju vintage odjeće i onog što danas nađem u prodavnicama. Često naručujem odjeću sa interneta, jer nisam baš zadovoljna izborom na našem tržištu. Volim neke neobične modne dodatke, nakit,kape, šalove , i sitnice sa kojima se može eksperimentisati od boja do uzoraka, i koje će neku jednostavnu kombinaciju učiniti zanimljivom, a opet ne napadnom. Ormar mi je uglavnom u zemljanim tonovima

14.

Vjerovali ili ne na redu je još jedna umjetnička duša. ( Nisam ja kriva što su moje sugrađanke talentirane)  I ona je dio našeg blogosvijeta (ja sam nedavno otkrila njen blog) ukoliko želite ( a vjerujem da želite) možete doći do njenog bloga  jednim klikom OVDJE, da biste pratili njen rad kliknite OVDJE - ja vjerujem da ćete biti oduševljeni :D I da, njeno ime je Sumea Sjenar.

Viktorijansko , gothic doba i vintage je nadahnuće za moj stil života , pa tako se i odjevanje našlo u tom spletu. Preko odjeće možemo mnogo toga o sebi lično otkriti na način koji nama najljepše izgleda. Tako da svaki unique style je naše lično preslikavanje. Trudim se biti vjerna svojim željama i onom što volim, iako je malo teže doći do takve odjeće ipak nije nemoguće. Ne volim ništa šta je moderno i to posesivno jednolično trendi " sezonsko" odjevanje mi je tužno , malo smo jedno , malo drugo , mi i još 89747586464565 stanovnika na planeti. Uvijek je lakše i ljepše iskazati ono što samo mi osjećamo i volimo, a većina to odbija, biti svoj.


... eeh sad s tim da mi sve djevojke nisu poslale slike, računajte na to da će ovaj post imati svoj nastavak. ja sam se zaista ugodno iznenadila kada sam shvatila koliko u biti ovaj grad ima djevojaka sa super stilom. Nadam se da će se i vama svidjeti moje sugrađanke ( ok nisu sve Bišćanke, ali kad ja kažem da jesu onda jesu hahahahahahaha) To vam je isto kao što Kemal Monteno kaže za Tomu Zdravkovića " On je veći Sarajlija od mnogih ljudi koji su rođeni i žive u Sarajevu). E da tako vam je to.
Mislim da mi je ovo do sad najduži post, ali s razlogom je ovako dug, mada složit ćete se sa mnom slike su "melem za oči" :D

Da bi bili nezamjenjivi, uvijek morate biti drugačiji.

Još jednom se zahvaljujem svim djevojakama na ustupljenim slikama ( nadam se da će vam se dopsati post) i hvala vam što IMATE STILA!!!! :D

Ljubi vas Pippy :)))

Broj komentara: 20:

  1. Ne pises, ne pises pa napises tekst za 3 posta :))
    Pravo osvezenje, devojke su prekrasne!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eeee pripremala sam se za ovaj post, isupljala slike, polako piskarala, a još sam ja to i skratila hhaha
      <3 <3

      Izbriši
  2. Odličan post,zaista sam uživao u čitanju toga :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uzivala sam vireci u tudje ormare.Svaka cast na strpljenju za ovakav post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ste uživali. Vrijedilo je raditi oko ovog posta :D
      xx

      Izbriši
  4. mnogo dobar post, svidja mi se ideja, ali i namjera ovog posta..aposlutno se slazem sam svim sto si napisala, ja takodje obozavam sresti interesantne ljude, i to ne samo u modnom smislu, nego svakom drugom ;)
    jos jednom svaka cast na trudu jer ovakav post ne nastane za par sati ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična ideja i uživala sam čitajući. Voljela bih i ja da imam volje i hrabrosti zamoliti djevojke koje mi se svide i napisati post o njima :D. Često čekam nekoga ispred BBI-a i volim da gledam kako su ljudi obučeni. U Sarajevu stvarno ima prekul cura.

    Pisala je jedna djevojčica street style blog, ali je nestala. Šteta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa!!! pa hajdeee, dajj, voljela bih vidjeti kako to rade djevojke po drugim gradovima :D Ja često dođem u Sarajevo i znam da tamo ima baš lijepih cura koje imaju odlične stilove - treba to negdje ovjekovječiti :D

      Izbriši
  6. Probudi ti meni želju za Unom... :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Mnogo stajlish zena!
    Fino je sto si izdvojila mjesta i vremena za guest "blgerice"!!

    OdgovoriIzbriši
  8. baš lijepe djevojčice i krasne fotke :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Imaš neke pravo cool sugrađanke.

    Imam jedan giveaway na blogu i portal, maybe u'll like it ! Check it out !

    xoxo
    bloisfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši