petak, 2. prosinca 2011.

Post dedicated to Nigella Lawson

Mislim da ste svi čuli za Nigellu Lawson, a za one koji nisu Nigella je rođena 1960. godine u Engleskoj. Ona je novinarka, nakladnik, piše knjige o hrani i receptima, imala je čak i svoju emisiju u kojoj je kuhala, pričala o vrlo zanimljivim temama. Meni lično ona je vrlo zanimljiva i divna žena. osoba koja također voli pedesete godine i u njima traži inspiraciju za svoj stil. Sviđaju mi se njeni stavovi, njeno ponašanje, a prije svega što ne zagovara mršavice, s kojima se danas u modnom svijetu susrećemo. Predstavlja ženu u punom smislu te riječi. Želi da pokaže da bez obzira na tjelesnu konstrukciju, na kilažu i sl. svaka žena uz malo truda može da bude predivna. Uz pravilan izbor odjeće i nekih detalja svako može da otkrije svoje adute, a da sakrije mane. Prije sam gledala njenu emisiju i zaista sam uživala, jer stvarno je prekrasna, ne govorim samo o onoj vanjskoj ljepoti, nego i o unutrašnjoj. Može biti primjer mnogima, da i poslovna žena, žena koja je uvijek zauzeta, može da izgleda predivno. Biti dobra osoba, lijepa, uredna, znati kuhati, i još mnogo toga eee to se traži!!! :)



      Nigella Lucy Lawson (born 6 January 1960) is an English food writer, journalist and broadcaster.




 Lawson is a wonderful woman - a woman in the truest sense of the word. Dresses in the style of the fifties -and I like it.  I loveher show, her recipes, attitudes, behavior .


Here's the one video - Nigel Lawson / Nigel's Christmas Kitchen -all of you who celebrate Christmas might find something for yourself



I enjoy listening her, because I love the British accent

I za sve one koji se drže nekih dijeta, izgladnjivanja, koji izbjegavaju masnu hranu, slatko i sl jedna zanimljiva slika. /  And for all those hold some diets, starvation, to avoid fatty food, sweet etc. one interesting picture ... Here we go :

Broj komentara: 8:

  1. She is so pretty and glamorous, unlike Gillian McKeith! x

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooooj gledala sam davno njene recepte, puštali su na lokalnoj tv stanici. I meni se sviđa njen akcent i one čokoladne stvari koje pravi, mljac <3

    Jako je lijepa. Izgleda kao djevojka a 50 godina ima.
    Sviđa mi se najviše njen odnos prema svom tjelu.
    Zdrav je.

    OdgovoriIzbriši
  3. this is so true! nigella is beautiful !

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. a tvoj omiljeni receptić je.....
    ako može bezmesni ;)
    vrtim u krug pet menija,
    al zato se mama usavršila
    i uraznovrsnila !tnx

    OdgovoriIzbriši
  5. joj vidjela sam negdje članak o njoj ..žena izgleda vrhunski, predivna je!

    OdgovoriIzbriši
  6. ahahaha aal koje poredjenje! ova uziva,oa je sve sebi striktno zabranila...ne znam,ja sam vegeterijanac,al opet uzivam,hahahhaah....nesto izmedju ako dozivim 50...hahha

    OdgovoriIzbriši
  7. al opet mora da se shvati sustina ove razlike,ova je provela zivot u stresu i nezadovoljstvu samom sobom,otuda i taj rigorozni rezim,jer svi koji to rade sebi nisu srecni,jer mase poentu...a ona,pa da se ne lazem,tu svakako ima botoxa i zatezanja,al ono sto ona radi,je da se jako zdravo hrani,kuvana hrana povrce,nije bas da svasta jede,i na to sve uziva u zivotu i voli se be.to je tajna.

    OdgovoriIzbriši