utorak, 27. prosinca 2011.

I'm going to Sarajevo!

Dragi/e moji7e Pippy je jako sretna i uzbuđena, sutra ću napokon opet vidjeti Sarajevo. Možda će nekima zvučati čudno ili smiješno, ali to je grad u koji sam se zaljubila prvi put kad sam ga vidjela. Od tada između nas postoji neka posebna veza, koju vam riječima ne mogu opisati, ali mogu pobliže objasniti. Nešto je tu čudno, što me iznova i iznova vuče da mu se vratim. Tu sam se zaljubila, tu sam uživala sa divnim ljudima, i uvijek se radujem ponovnom povratku. Tako je daleko djelovao moj put, ali evo još par sati me dijeli od moga polaska. Moram vam reći da sam kofer jedva zakopčala, ( znate kako to već ide) jedva sam se odlučila šta da ponesem, a šta da nažalost ostavim, ali ok preživjet ću. I moj dolazak će značiti poseban trenutak za moj blog DOBIT ĆU DIGITALNIIIIIIII jeeeeeeeeeeeeeeeee :)
Sada idem da provjerim da li sam sve spakovala, i na spavanjac, valja rano ustati.
Ako Bog da, već uskoro vam se javim iz Sarajeva, sa nadam se zanimljivim pričicama i slikama.



Ljubim vas!

Broj komentara: 8:

  1. Vidjeces decka :). E Pipice fino se provedi i uzivaj.I kad dodjem u Bl ima da navratis i do mene :).Srecna ti Nova godina :-**

    OdgovoriIzbriši
  2. Jealous! My best friend loves Sarajevo also and raves about how great it is. I hope to go when I am living in Europe again.

    OdgovoriIzbriši
  3. Have the most wonderful time, Pippi dear! x

    OdgovoriIzbriši
  4. Ideš u moj rodni grad :) ...ja ga obožavam i uvijek mu se rado vraćam!!! Uživaj!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Welcome to Sarajevo. Prljave ulice ( RAD kao i uvijek (ne)radi svoj posao)!

    OdgovoriIzbriši
  6. i hope you have a great time in sarajevo! happy new year!

    http://wardrobexperience.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši