srijeda, 11. travnja 2012.

Second hand! YES OR NO???



Mislim da svi koji prate moj blog ili koji me poznaju - znaju da ja jako volim kupovati po second hand prodavnicama. - kao mala to nisam voljela, jer sam mislila da je to sramota, jer moje prijateljice i njihove mame tamo nisu kupovale ( tako one kažu) i uvijek su nekako sa zgražanjem spominjale second hand, dok su moja mama i tetka uvijek voljele otići tamo.

I tako s vremenom, kako se moj stil mijenjao, i kako mi se sve manje i manje sviđalo ono što dolazi u naše butike ( ne kažem da to nije lijepo) mnogo toga sam i sama u buticima kupila nego mi se nije sviđalo to što svaki drugi butik nabavlja na istim mjestima, i to istu odjeću, razlika bi bila ponekad u bojama i naravno u cijenama, a onda bi cijeli grad imao isto. I tako sam ja počela "zalaziti" u second hand prodavnice, gdje bih mogla pronaći sve i svašta. Tamo nije bitno šta se navodno kod nas nosi, i znate kad nađete nešto da su male šanse i to jako male da će pola grada to imati.
-  U second handu mogu provesti pola dana bez da mi neko diše za vratom, ispituje me šta ćeš, šta ćeš, šta trebaš, ili da mi nameće svoje mišljenje, kao što se zna dešavati u butiku, operu te pričom ovo je TAKO MODERNO MORAŠ TO IMATI. - Who cares???

... Ali opet danas kad kažem da sam kupila nešto u sh - ljudi me pogledaju onako kao ok, ali misli u sebi fuuj!
i onda mi nije nikako jasno, navodno ne žele kupovati u sh, jer je to nošena roba, ali će kupiti nešto na buvljaku ili u vintage shopu??? kao eto tamo su samo za njih skicirali haljinu i na brzinu je sašili - nova novcata.
Očito ne znaju da je ta roba koja dolazi u sh sva oprana, a opet kad dođeš kući logično je da ćeš je opet oprati - što moja mama voli reći voda sve opere ( a još danas imamo deterdžent, pa omekšivač, ala luksuza)
Isto kao i kad kupimo odjeću u butiku, trebamo je oprati, svako je dirao, probavao, ko zna, je li ta osoba oprala ruke ( ko zna šta je dirala) ili da li se okupala...a ja lično znam za neke butike gdje posuđuju robu, operu, i vrate na štender, ili od stajanja se isprlja, pa se to pere, ispira i sl. - Znači skoro na isto dođe.
Ali nekima puno više znači KUPILA SAM U BUTIKU! jer to može značiti da su platili 100KM, a u sh je "sve jeftino" - a ne znaju da tamo nekad zna biti skuplje robe nego u butiku, i da tamo možemo naići na nešto vrlo kvalitetno, originalno i unikatno.

... I što oni u butiku kupe jednu stvar, ja ih u sh kupim 5 ili više, oni onda moraju tu jednu maziti i paziti, i ne mogu svaki dan nositi, ja imam na izbor, da kombinujem, mijenjam - ako isprljam da se ne može oprati ne moram 1625620 dana plakati, nego bacim u smeće :)))



Ovo je samo dio mojih krpica - mnoge od njih su kupljene upravo u sh, ili naručene na netu iz raznih shopova koji prodaju upravo takvu odjeću.
Zaista sam pronašla svašta kaputa, sakoa, jaknica, košulja, marama, haljina....obuće, torbica - pitam se koliko bi mi samo para trebalo da sam to sve morala kupiti u buticima.
 Dio torbica koje sam pronašla!!!

Danas isto išla malo u sh, to na mene djeluje totalno relaksirajuće, ja se zabucam, ni brige ni pameti, malo se ispričam sa tetama koje tamo rade, ubijem vrijeme - a nađem dosta stvarčica koje mi uljepšaju dan :)

Danas sam pronašla:

  1. Ove cipelice sa punom petom, tako su lagane i udobne - jedva čekam da ih prošetam

2. Ovu suknju sa faldama, cvijeeeećeeeee :)))


3. I košuljicu sa ovim ludim printom - woo - hoo budem je pokazala u nekom od narednih postova :)

I još jedne sandalice, koje nisam uslikala, ali eto - ostaju i one za neki drugi post.

Znam da mnoge od vas kupuju u second handu, pa me zanima, kako vaša okolina, prijatelji, bitni i nebitni reaguju na to kad kažete gdje ste kupili odjeću, obuću, torbu i sl.?????

Meni najjače bude kad neko priđe i kaže: Ajjjjjj kako je divno ( nebitno sad šta) i onda naravno slijedi pitanje, A GDJE SI TO KUPILA, kez od uha do uha, i kažem u second handu, i onda odjednom faca se izobliči, kao da sam rekla da je sutra sudnji dan  grrrrrrrrrrr - a od takvih ne možeš ponekad ni naći robu. Ccccc vidim ja sve!!! ^^

Broj komentara: 30:

  1. Super text! Potpisujem sve sto si rekla, apsolutno se slazem...
    SH rules! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni totalno nije bitno gde kupujem. Sve zavisi od stanja u novcaniku i trenutne inspiracije. Ionako ja to posle skratim, prefarbam ili sta vec..A ovde ima samo jedan sh i cene su uzas..

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo za članak :) Sve si u pravu! jakupujem takođe svugdje i neprezam ako mi se svidi moje je makar i u sh u stvari nailazim na gomilu stvari tamo za smješne pare..a extra stvari...bebe mi ne da da pisem :J=5 db sve u svemu svaka čast cipelice su preslatkeeee

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Slažem se s tobom - i ja fkt nađem tako jeftinih stvari, da ne mogu vjerovati da se to događa :)

      Izbriši
  4. Pa kod mene je to ovako, ako mi se nesto svidi ja totalno poludim, nije mi bitno iz koje je radnje i koliko para, onda ja smisljam nacin kako da to kupim :D, pa se cesto zeznem na brzinu i bacim pare na to :). Kvalitet danasnje odjece je upitan u odnsou na tu odjecu iz sh.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je problem što danas cijena ne odgovara kvaliteti robe. Kad vidim odjeću koju je moja mama kupovala - znala je dati silne pare na nju, ali zato je ima i dan danas, a ovo danas je peri - deri.

      Izbriši
  5. Imaš ti toga dosta :) Ja jedva da kupujem i po običnim trgovinama a u second još nisam zalazila (nemam u biti pojma ni gdje su). Nisam neki fan šopingiranja odjeće, kupim kad mi baš nešto usfali i to je to. Više volim dodatke nego samu odjeću. Ali bih ti ukrala ono nešto sa polka-dot patternom bez obzira što je xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suknja je u pitanju - mislim da sam je pokazala u nekoliko postova. Najzahvalnija suknja koju imam ^^

      Izbriši
  6. Poznato mi je to mišljenje okoline iako još ništa nisam kupila u SH jer ga nemamo, ali sljedeći put kad odem u ZG namjeravam posjetiti većinu SH-ova i nakupovati se. Podržavam te sto posto! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!!! I odi obavezno, iznenadit ćeš se šta ćeš sve naći :)

      Izbriši
  7. Imam par prijateljica koje kažu da im se sviđaju stvari, ali da nikad ne bi mogle kupiti nešto u sh jer im se gadi. I onda budu ljubomorne na neki moj džemper :P haha. To su mi dobre prijateljice, pa ne zamjerimo jedne drugima. Ovi ostali, boli me briga :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja takvih, sviđa im se roba, ali ne b otišle, dok su me neke molile da ih povedem sa sobom :)

      Izbriši
  8. OmG, ti si tako posebna djevojcica, =) i nije bitno gdje se kupi i koliko je novca, vec da se tebi svidja, jel tako??,. =) ps.fine stvari si kupila =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije bitno gdje se kupi, ali ne treba stvarati unaprijed neku averziju, a nisi ni vidio šta i kako ^^

      Izbriši
  9. Ja sam veliki buntovnik kada su ove radnje u pitanju. To je ono sto me definitivno ispunjava, jer kada tamo nesto "ulovim" siguran sam da je prava stvar i da mi(iako veliko) uvek super stoji. VOLIM ljude poput tebe koji jasno i glasno iskazuju svoj stav o stav NE TREBA siriti iz prostog razloga - ako svi dodju na nasa omiljena mesto, pokrasce nam stvari koje su do tada bile rezervisane samo za nas. Salim se, naravno, malo sam sebican kad su krpice u pitanju ali razumeces vec, verujem.
    Sve u svemu, zelim da obidjem i tvoje omiljenje Vintage&SecondHand destinacije! :)

    http://style-trigger.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja se ne brine, kod nas su ih toliko otvorili, da bi bilo nemoguće da ama baš ništa ne nađem, a ja uvijek biram neke neobične krpice, i uvijek ih uspijem naći, jer ih Biščani slabo uzimaju.
      Morate svi doći u Bihać - ovdje su na svakom ćošku otvorili Sh radnje :)

      Izbriši
  10. Ja volim da kupujem tamo, znaš to već, a ljudi u mojoj okolini su valjda navikli već, u većini slučajeva se oduševe kako nađem nešto jeftino a lepo. 90% stvari koje sam kupila u SH su bile nove, sa etiketama, rezervnim dugmićima, itd. Sa druge strane, ima i onih koji me gledaju sa gađenjem maltene jer nisam kupila u Zari, Mangu, itd, jer mi suknja košta 500 din a ne 5000 i jer kupujem nešto što je nko drugi nosio. Ma izvinite molim vas, pa u toj vašoj Zari, na primer, sam viđala flekave, prljave majice razvučene od probanja. Ovde makar stvai prođu hemijsko čišćenje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem s tobom - kao da sam ja ovo napisala :)

      Izbriši
  11. Ja isto volim kupovati second hand stvari ali mogu ti reći da je to postalo dosta pomodno. Mnogi second hand dućani u Zagrebu su postali bezobrazno skupi tako da ja zadovoljavam svoje potrebe na sajmu u Varaždinu. Tamo se oblačim od glave do pete i baš je doživljaj čavrljati s ekipom i cjenkati se.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eee da ima takvih kod nas, nađem neku haljinicu i kažu npr. 50KM mislim hello, mogu i novu onda naći....
      Ja bih voljela da kod nas ima sajmova i buvljaka, jer tamo se baš svega može naći, a i cjenkanje je ludilo :)

      Izbriši
  12. Jedno veliko da! Obozavam sh, samo sto u Novom sadu bas i nisu neki a cne nabudzene, dok kod mene kuci ima jedan jaako dobar i bas se veselim kad tamo trebam da odem. :) Imas bas super stvarcice! ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yaaayyy!!! Kod nas ovih dana nema šta nije došlo, pa kad uđem ne znam šta bih prije gledala - bojim se propustit ću šta haha....
      Očekujem post ulova iz second handa - ti su mi jako dragi :))

      Izbriši
  13. Obožavam da šunjam po sh radnjama.<3 Uvijek pronađem gomilu zanimljivih stvari. I mislim da nikad nisam imala negativnu reakciju. Bar ne od ljudi koji su mi bliski. A sa ostalima ne želim ni da komentarišem gdje šta kupujem...;) Ova poslednja košulja ima skroz blesav print, oduševljena sam!;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, tako je najbolje!!!
      A košulja je totalno luda, stavljam je u idući post :)

      Izbriši
  14. bas mi je drago sto sam naisla na tvoj blog,sto nisi kao neke iskompleksirane blogerice,koje boluju od raznih skupocjenih markica,i povracaju na sh i njihova njezna damska koza dobije osip na sami pomen te rijeci :/ vidi se da si realna,na zemlji i prisebna osoba,koja ne cijeni materijalne stvari i vidim kroz tvoje postove da si jako opustena i zabavna i da imas odgojem usadjene prave vrijednosti! to je rijetkost,i samo njeguj svoju licnost takva kakva jeste,nemoj dopustiti da upadnes u kolotecinu egocentrika koji bi rodjenu majku prodali za komplet iz butika! ja jako cijenim to sto se ti oblacis u sh,jer je lahko doci u butik,ponijeti casopis ili sliku neke frajlice i iskopirati njen look,a ti se ovako potrudis sama i obradujes sve nas koji te pratimo...ostaj mi takva ljubim te puno <3 Dina

    OdgovoriIzbriši