utorak, 12. lipnja 2012.

***DOTS!***

Hello drage moje!!!



Ne znam kako je u ostalim gradovima, ali evo u Bihaću od ranoga jutra pada kiša, i s tim da mi se ne da ići nigdje, koristim priliku da štogod napišem na blogu, i da malo odmorim mozak uz vaše postove, a onda se opet vraćam učenju, grrrrr ... a dan baš nekako ubio za izležavanja, ali ne može se.

S tim da još nisam dobila slike koje sam htjela postaviti na blog, opet sam morala smisliti neki drugi post, pa ću tako smišljati sve dok ne dobijem te slike. Haha izgleda da će potrajati.

Prije nekoliko dana sam sređivala ormar i naišla na mnogo svojih krpica s tufnicama, pa rekoh eto mi teme za post. Mislim da mnoge od vas znaju da ja baš, baš, baš volim tufnice, i gdje god nađem nešto s tufnicama, ja to kupujem. I baš čitam tufnice su u modi za ljeto 2012. ali kod mene su uvijek u modi i biti će. :) Dok neki kažu da su djetinjaste, neki da su šik, simpatične, ja kažem da me ne zanimaju tuđa mišljenja i kombinujem ih u svoje outfite.

Zaista se može naći svakakvih krpica sa njima, u raznim bojama, veličinama i sl. Najviše takvih krpica naravno nalazim u second handu, i onda znam da je to koliko toliko unikatno, jer kod nas kad nešto dođe u butike cijeli grad nosi, i to mi je nekako bezveze, iziđem van i izgubim se u masi jednoličnosti, a to je naročito izraženo u manjim gradovima. Ne znam zašto nikome na padne na pamet da tu neku stvar prekroji, nešto joj doda ili oduzme, pa da bude barem trunkicu drugačija, ali eto, svakome njegovo.

Ovu haljinu sam kupila prije 100 godina, i još je nisam obukla, eto ostavljam je za jedan outfit post :)

Ovu sam dobila na poklon i super je što se može od nje napraviti suknja s visokim strukom :)

                   Jedan od mojih košulja s tufnicama, mislim da ste je već vidjele u prethodnim postovima.

 Ovu sam nedavno našla u Second handu, stavila je u O Hara's retro wonderland  i onda se predomislila i uzela je sebi :P
   Mislim da ste i ovu suknju vidjeli, samo joj moram kopču popraviti i opet će biti spremna za šetnju.


    Ova mi je definitivno najdraža, uz sve je mogu kombinirati, ne gužva se, ma milina :)


I izdvojila sam ove cekere, kad dođe ljeto s njima je najbolje. Svašta u njih stane, nosim ih umjesto torbe i vrh., Još ovaj crni se kao što vidite može smotati, i napraviti se od njega novčanik, tako da svugdje stane.

...ovo je samo dio mojih krpica sa tufnicama, nije mi se dalo sve slikati, a eto neka ostane stvarčica za iduće postove.
Nego šta vi mislite o tufnicama, šta sve s njima vaš ormar krije????



Na ovu pjesmu sam se baš navukla, pa iako pada kiša, i sve je nekako bezveze, ona mi diže raspoloženje, a i Shakira u spotu ima tufnice :PP

Ugodan dan želim!! xx

Broj komentara: 10:

  1. Tufnice su mi ooooodlične, imaš prekrasnih komada, ja imam smeđu usku haljinu s bijelim točkama i mislim da je to sve. mislim i da će se to promijeniti! ;)
    ona koja je tebi najdraža i meni je <3 <3 <3 Ilina

    OdgovoriIzbriši
  2. Haljina br. 2 mi je apsolutni favorit, a i prvi ceker mi se mnogo dopada!!! Volim ovu pjesmu, a naravno i Shakiru obožavam kao prava bellydancer-ica :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam neki veliki fan tufnica ali ova zadnja suknja mi je bas mljac :)
    Sad bas nesto gledam - kod mene ili karirano ili batik sara ili jednobojno :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđaju mi se dots!, bez njih nema pin up looka :)

    OdgovoriIzbriši
  5. massive polka dot love!!!;) can you ever have enough of polka dots? no!! i love the first dress!...and the second...well and the third;)
    kiss,mary
    http://maryloucinnamon.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. oh, polka dots :)))) luda za njima!

    OdgovoriIzbriši
  7. <3 znas da ih obozavam <3. I nikad ih dosta :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj sto se tice ovih butika u potpunosti se slazem. Jos je moj grad bas mal i to vise dolazi do izrazaja.
    I ja volim tufnice :D

    OdgovoriIzbriši
  9. I love polka dots. You must be happy to own such a variety. Couldn't you post a collection of photos in which you're wearing polka dots? That would be fun. Hugs from Miss Maple

    OdgovoriIzbriši