ponedjeljak, 3. prosinca 2012.

Did You Miss Me???? ......at all!????




Blogosvijete evo mene opet!!!!!


Uuuuuuh tek sad sam u biti vidjela koliko dugo mene nije bilo, ali evo mene opet, nastavljam sa svojim postovima, s citanje vasih ( to me jako raduje). Mislim da i po ovome mogu zakljuciti kako ovo vrijeme brzo prolazi. Zaista vam ne mogu opisati koliko mi je sve ovo nedostajalo.Tako da se nadam da vam necu dosaditi sa postanjem slika, tekstova i sl. Ok ovo ce biti samo jedan, kratki uvodni post, a onda pocinjem sa svojim standardnim postovima......




Evo da vam odmah pokazem sliku kojoj sam se jucer ismijala:





Hahahahahahaha mislim stvarno ....




A posto sam ja ono dijete koje je rođeno ljeti, ali tjera neki inat, pa vise voli zimu i hladnocu evo jedna slika:







Mozda je to i zbog toga sto nam stizu praznici, isto volim sve vezano za Bozic i Novu Godinu. Sama ta atmosfera, filmovi, topli napici me cine sretnom. Tako da mislim da je ovo moje doba godine, i nastojat cu da ga sto bolje iskoristim. yaaaay! Pa zato sam morala jos koju sliku naci da stavim u ovaj post :))))))















Mislim decembar je tek poceo, ali sta cu kad volim ove slikeee....


Nego, je li u vase gradove stigao snijeg????

Broj komentara: 13:

  1. Jako si nedostajala, svraćala sam par puta na blog da vidim da nije blogger poludeo pa mi ne izbacuje tvoje postove :)
    Deka je haos, ulepšao mi dan :D
    Ja sam zimsko dete, za nedelju dana mi je rođendan i iskreno se nadam da će padati sneg tada pošto još uvek nije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ejjjjjj lijepo je znati da sam nedostajala, i nadam se da ce te snijeg obradovati yaaay

      Izbriši
  2. Oooo, pa gdje si ti? :D
    Snijega nema, ali nek' se se ti vratila ^_^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma jjjjoj ja pravo zaglavila u međuprostoru, ali evo sad sam opet tuuu :))))

      Izbriši
  3. Juhuuuuuuuu,Pipi is back!! Puuno imas za nadoknadjivanje :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj, tacno me strah kad pomislim koliko sam propustilaaa, auuuh

      Izbriši
  4. Ja ti neki dan ulazila na blog da vidim da nisam šta propustila :)!
    Nemoj više da te nema ovoliko :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sad sam osigurala i kompjuter i laptop, dako da cu stalno biti tu :)))

      Izbriši
  5. Super što si se vratila...meni si puno nedostajala :*
    I ja neka skoro dva mjeseca nisam bila i sve sam se kontala, pa hajde dobro ni Pippy nije tu mogu i ja da zabušavam hehehe...

    OdgovoriIzbriši
  6. Biscanko moja, konacno si se vratila!!!
    Nadam se da ces sad ostati duze :)

    <3

    OdgovoriIzbriši