četvrtak, 6. listopada 2011.

D - day!

Došao je i taj dan! Dugo ga najavljujem, ali nikad da svoje riječi sprovedem u djelo. Napokon sam se danas odlučila da sredim ormare, i da razvrstam odjeću. Stalno se žalim da nemam šta obući, a ormar se raspadaju, ali mi smo takve. Čak se iznenadim nekim komadima odjeće koje nisam 100 godina vidjela ili sam znala čak naći majice sa kojih još ni etiketu nisam skinula, a tek obukla. :/ Ali prvo sam odlučila da odem do biblioteke po novu literaturu, i da dopunim baterije sunčevim zrakama, jer me čekalo puuuuno posla. ALI uspjela sam. YEYY!
ali kad je došlo vrijeme da svu robu izvadim, zaprepastila sa se, a mama je ušla i rekla markica po markica, i nakupi se, pa ti de, hahaha ... odvojila sam ljetnu robu, i ona će sad na čekanje do iduće godine, a sad imam mnogo komada koje ću morati da poklonim, jer a njih kod mene više nema mjesta :/

I onda sam ja krenula u biblioteku:                                    
Ovu suknju nisam duuugo nosila, pa evo došlo vrijeme i na nju. Uopće ne znam ni odakle mi :) ( Hammer). Ali eto dobro dođe :P












 I kad sam se vratila malo sam prelistala knjigu -  djeluje zanimljivo, ali to ću 100% znati kad je pročitam,     ( javim vam).







I onda je došlo vrijeme da učinim ovo:







Onako baš da Bog sačuva, ali sredila sam sve, vjerujte mi na riječ... a u međuvremenu sam malo isprobavala  košuljice i krpice koje nisam nikako ili sam jednom obukla ccc


Ovu košuljicu sa volanima nisam 100 godina obukla, ima i žutu :) Ima vremena morat ću i s njima nešto iskombinovati... i mogu vam reći da sam se umorila :))

4 komentara:

  1. ja se uvijek nakon ovih sezonskih preslaganja ormara osjećam kao da sam se tek iz shoppinga vratila, nađem toliko stvari za koje i ne znam da imam! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Vjeruj mi tako je i kod mene, hahaha, kupim nešto, ostavim i totalno zaboravim na to, ali dobro to dođe razveselim se, isto kao da sam tek kupila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene čeka sređivanje za vikend, i jedva čekam da vidim šta ću sve zanimljivo nanovo otkriti :D
    A mnogo mi se sviđa rajf :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha držim ti fige, i javi nam šta si novo našla :) i čime si se iznenadila xD

    OdgovoriIzbriši