četvrtak, 10. svibnja 2012.

Ružica!!! :)))

Drage/i moje/i!!!!



Izluđuje me ovo što ne znam kako bih započela post, nekako uvijek muku mučim s tim, ali evo za početak ću vam reći da je vrijeme predivno, jednostavno vas mami da iziđete van i šetate, a s tim da se kod mene renoviranje privodi kraju, te da majstori danas nisu kod nas, došetala sam se na mamin ručak. :)))))) Uživala sam vani u povjetarcu, sunčevim zrakama, ljudima, stavila slušalice u uši sve to upotpunila muzikom koju volim.

Mililnaaaaaaaa!!!!

Nego, vjerovatno su mnoge od vas vidjele da sam dobila ružicu na giveawayu koje su organizovale divne djevojke sa bloga Cimet i bijela čokolada i od srca im hvala - baš su mi uljepšale dan. S tim da ja nisam neko vrijeme ulazila na blog, nisam odmah ni znala da sam osvojila ružu, ali eto na kraju sam skužila i sve je ispalo ok. Jučer mi je mama javila da je ruža stigla, a ja sam je evo tek danas vidjela... iii prezadovoljna sam,
Ovo mi je prva nagrada uopće - baš ne pamtim da sam ja negdje nešto osvojila, ali evo istina je za sve postoji prvi put :)))






Evooo jeeeee!!!

Uskoro ću je ubaciti u neki svoj outfit, pa vam pokazati!!!!! :)))

xx

Broj komentara: 18:

  1. Juhu!! Divno :)
    Nego sad me kopka - sta se desilo s' onim brosicem? Vratio ti se ili je nestao u prevodu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad nisam dobila povratnu informaciju - pozitivnu, ccc ja sam 100% uvjerena da to nikad nisu ni poslali, jer sam ja kasnije našla jedan brošić i iz inata poslala djevojci i stigao je, nekako je previše da 4 pošiljke ne stignu.

      Izbriši
  2. Slatka je ruzica. Pippy oram reci da si nam nedostajala ovdje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. yaaaay drago mi je da ste primijetili da me nema hihih - ali evo od sad sam opet tuuu :)

      Izbriši
  3. Ruža super izgleda, još bolje ovako izbliza kad si je ti uslikala

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Senada! Baš nas je razveselio tvoj post, i naravno, drago nam je da ti je ruža lijepa! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa morao je jedan post biti o ružici :) Hvala vamaaa :)

      Izbriši
  5. Javi se, cisto da znamo da si ziva :)))

    OdgovoriIzbriši