nedjelja, 13. siječnja 2013.

Post No. 167 :)

Hello dragi moji!

S tim da je vani jako hladno i da snijeg mete, odlučih ja da ostanem u kući, te da počitam sve vaše postove koje sam propustila dok sam bila u Sarajevu. Uvijek me obraduju svi vaši postovi, zahvalna sam vam na svim korisnim savjetima koje dijelite sa drugim blogerima. Uvijek dobro dođu, a nikad se ne zna kad će nam u životu zatrebati, pa je dobro znati neke "cake".
Jučer sam se baš pitala kakva je ovo zima, više liči na proljeće, možeš vani ići u jaknici, i svi znamo da to nikako nije zdravo, kad ono, jutros ( dobro lažem, ne jutros nego  danas) kad sam ustala pogledam kroz prozor kad sniiiiijeggg!!!! Pa hajde neka ga, neka malo zahladi, da odu ovi virusi, vorize i ostale gadarije koje nas napadaju ... grrr

Nego snijeg na stranu, da li vi volite kariranu odjeću???
Ja je jako volim, nedavno sam u butiku koji se zatvarao ( spominjala sam ga u prošlim postovima) pronašla jednu kariranu košulju / tuniku. Imam jednu sličnu, ali ova je udobnija, jer ima dugmiće pa je možeš zakopčati kako želiš, dok druga nema, pa nekad imam osjećaj da me guši...





Tunika je inače duža, ali sam je ovaj put kombinovala na ovaj način, sa suknjom.


I što se kariranog tiče, moj omiljeni kaput, baš iz tog razloga jer je kariran :D


Toliko od mene za danas!!!! 
:***




22 komentara:

  1. ja sam dugo bjezala od karirane odjece, ne znam zasto, ali sam u posljednje vrijeme postala veliki fan, bas sam si danas nabavila jednu divnu kariranu kosuljicu :)
    i tvoja mi se mnogo svidja i odlicno ti stoji ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam nekad bježala, a sad baš volim karirano :D Čekam post da vidim tvoju košuljicu :D

      Izbriši
  2. Ja sam prije obožavala sve što je karirano, sada imam samo zaostatke (i to puno njih) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa dobro, možda opet nešto karirano iskombinuješ u svome outfitu :D

      Izbriši
  3. Hello beautiful
    I just discovered your blog, and I liked it,,, I follow, I follow you??
    I have new post,,, I hope!
    kisses
    Gigi

    OdgovoriIzbriši
  4. Cool make up!! I love it! I'm very bad with the eyeliner!
    Do u wanna follow each others??
    Kiss kiss

    OdgovoriIzbriši
  5. I love the top on you and your lipstick color looks fabulous <3 Btw thanx for your comment & visit to my blog.

    Tye
    http://www.lagelledailydose.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Thank you Sergio, I wish you all the best!
    :D:D

    OdgovoriIzbriši
  7. Lovely look & very cute blog!

    I`m a new follower now, dear.
    And I will be SOO happy, if you follow my blog:-)

    xxx
    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful look!!! cool makeup!!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši