nedjelja, 14. travnja 2013.

Sick and Tired!!!!!! grrrrr

Hello!!!!

Pravo sam se ulijenila na ovom blogu, naisao mi je onaj period kad mi manjka inspiracija, pa onda shvatim da je vrijeme da malo odmorim od svega i ponovo napunim baterije.
- Mada mi se desava bas ono o cemu sam jednom ili vise puta ( ne sjecam se) pricala, a to je da cijelu zimu izdrzim bez prehlade, gripe i sl. i dođu proljeće i ljeto, ja se razbolim. Ta daaam!!! Tako je i sad, glava mi puca, sve me boli, šmrcam, kišem, kašljem - ma užas!!!!
Moram negdje da ubijam vrijeme, pa cu to raditi ovdje, gdje ces bolji lijek od citanja vasih postova, gledanja slika, outfita ... :D

grrrrrrrrr
Trenutno se osjecam bas ovako:


 I nema mi druge nego ovako:


I pregrmiti i ovu prehladu, jer;

Pozdrav do iduceg posta :D

21 komentar:

  1. Joj želim ti brz oporavak,drži se.Ja sam jako slična tebi,i ja se uvijek razbolim u proljeće :'(

    Ozdravi nam brzo ! <3
    http://magyscreation.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga moja, sta cemo kad smo tako naopake, moram se nositi s tim.
      Nema nam do caja, lijekova, sirupa, pihhhh, najgore je sto kroz prozor moram gledati divno vrijeme, jer mi se ne ide nikud kad sam ovakva :(
      <3

      Izbriši
  2. Hjooojjjj, brzo ozdravi i cuvaj see :(

    OdgovoriIzbriši
  3. feel better! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nadam se da ćeš brzo ozdraviti i uživati na suncu :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Nadam se da ćeš brzo ozdraviti i uživati na suncu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. I know the feeling :/

    xoxo
    bloisfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. nadam se da ces nam brzo ozdraviti =D <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Hope you feel better soon! Your blog is beautiful by the way :)
    stylesequinsandstripytights.blogspot.co.uk
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  9. ozdravi brzo jer doslo nam je proljece :)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Hey there, You've done a great job. I'll definitely digg it and personally recommend to my friends.
    I am confident they'll be benefited from this website.

    Also visit my web site - Cheap NFL Jerseys

    OdgovoriIzbriši