srijeda, 25. rujna 2013.

The Frajle

Dragi moji;

Vjerujem da su mnogi od vas čuli za ovaj četverac. Još od 2009.  su postale  senzacija na youtubeu.
The Frajle ( Ime frajle dolazi iz Beča, austrougarskog je porijekla, to su gospođice) su četiri dame iz Novog Sada čija je muzika  prošarana raznim utjecajima, od 'vojvođanskog tanga', šansonijerskog ugođaja, akustične muzike, pa sve do 'ženskog bećarca'.
Meni su zapele i za uho i za oko. Prvi put kad sam čula njihovu pjesmu Ich liebe dich jako mi se svidjela, ali mi se svidio i njihov stil odjevanja.





One za sebe kažu da su različite i vokalno i mentalno, ali su idejno posavjetovale sa stilistima koji su ih zatim  "spakovali" i sad izgledaju kako izgledaju.
Mišljenja sam da ne mogu proći neopaženo.
U par navrata sam ih gledala i slušala  na tv-u i djeluju vrlo simpatično, karizmatično, a o njihovim vokalima da ne pričam.








Na youtube-u možete naći pjesme s njihovog novog albuma , ali i obrade (odlične obrade) pjesama stranih i domaćih pjevača.



 








Neću pisati na dugo i na široko, nego ukoliko niste čuli za njih, evo vam sad prilike, ostavljam vam nekoliko pjesama, a ostale možete naći na yt kanalu, a više o njima nađite na google-u. Klik na njihovu Official page i uživajte.

Broj komentara: 7: