ponedjeljak, 10. veljače 2014.

Rain. Flat. Cappucinno. Panda. Bow

???





U prijašnjim postovima sam spominjala da volim košulje s mašnama. Tj. košulje čija kragna se sveže u mašnu. Imam ih nekoliko,neke su mamine, neke kupljene u second handu. Super dođu kad ne znam ni sama  šta da obučem, ili kad nemam ideju kako i šta da kombinujem (tako je i danas bilo) pa sam ovu crvenu košulju kombinovala s hlačama (koje inače nisam nosila ne pamtim) i s crnim dzemperom, sve to upotpunila s kaišem i beretkom i to je to. Bila sam spreman za izlazak.


















Najdraži trenutak

Najbolje društvo :)


Neke su slike slikane digitalnim, neke mobitelom, jasna je razlika. Na to sam prinuđena, jer su mi baterije od digitalnog skroz slabe, pune se dugo, dugo, a digitalni se ugasi nakon tri uslikane slike, bit će da je vrijeme za nove :)
Toliko za ovaj post :)
xx

Nema komentara:

Objavi komentar