četvrtak, 6. veljače 2014.

Pozitivno i negativno (second hand shopovi)


Hello!

Svi vi koji iole čitate moje postove, znate da je moj blog posvećen odjeći sa buvljaka, iz second hand i vintage shopova i sl. Također znate da odavno nisam pisala post o ulovljenim stvarčicama sa već navedenih mjesta.
Jučer sam skoro cijeli dan sa sestrom i njenim momkom lutala po second hand radnjicama, u potrazi za kojekakvim simpatičnim stvarčicama. I zaista može se svega pronaći, međutim jedina zamjerka na sve je to što su mnogi second hand shopovi toliko podigli cijene da su skoro pa stigle cijene u mnogim buticima, gdje se inače prodaje nova roba.
Dešava se da ti trgovci čim vide da je je neka poznatija marka ili oni misle da je to poznata marka odmah stave cijene 40, 50KM, a ono nigdje veze. Sve i da jeste to što oni misle, prvo treba pregledati te stvari, jer mnoga od njih kriju velika ili mala oštećenja, što bi trebalo ustvari uvjetovati sniženje cijena.
Što se tiče obuće, može se pronaći super očuvanih, čizmica, gležnjerica, cipelica, vrlo neobičnih modela, ali opet se tu vraćamo na temu cijena, ok, ja za 50KM mogu pronaći novu obuću koju niko nije nosio, naći sto posto svoj br. odbrati čak i boju i biti rahat.
Ja razumijem da je sve poskupilo,i da se treba ravnati prema tome, ali ako nastave tako podizati cijene, svi oni koji su voljeli odlaziti u second hand prodavnice, počet će opet kupovati u buticima, jer će po cijenama biti na istom, a razlika će biti u tome što će kupovati novu odjeću.

Bila sam čak i u second hand prodavnicama u Cazinu, i mogu vam reći da oni imaju nekolika ogroooomna second handa, ali po vrlo povoljnim cijenama, u jednom svakog dana imaju sniženja, npr ponedjeljak 20%, utorak 30% ... a petkom čak 70%. dok u drugom sam naišla na sniženje od 50% i vjerujte mi da nisam uspjela sve pregledati. Plus im je što je sva roba na ofingerima, nema potrebe za kopanjem, nego se samo pregleda, a sva obuća stoji na policama, jedino minus ide za to što je jako, jako hladno unutra, iskreno žao mi je cura koje rade tamo, prehlada im ne gine.

S tim da je bilo jako hladno, pa sam i izgubila volju za traženjem, nisam skoro ništa našla za sebe, ali pronašla sam jedne super gležnjerice za sestru, vidjet ćete na slikama, a također đu vam pokazati i sve što sam kupila na online prodajama (facebook). Za male pare, kupila sva svašta, svašta. :)



Mrljice su od blica :)


Baletanke sam kupila na jednoj od pridaja (Facebook)




I torbe su sa prodaja na Facebooku

Gležnjerice - second hand
Baletanke - prodaja facebook
Košuljica, majica sa šišmiš rukavima, majica s tufnicama, tunika - prodaja facebook



Sve što je na slikama plaćeno je ukupno 15KM


Mi smo imali i nekolika second handa gdje je sve bilo po 1KM međutim zatvorili su se, iako su po meni poslovali jako dobro, a ali sam zato naišla na jedan second hand gdje je sve pod 2KM međutim unutra je toliki haos, da sam se zadržala 2 sekunde i izišla.
Ja se nadam da second hand shopovi neće toliko podizati cijene, jer ja tamo volim otići, nikad se ne zna na šta ću naići, a također se nadam da će se i u Bihaću pojaviti buvljak, mislim da bih tu uživala, a za vintage shop vam ne moram ni objašnjavati :)
Međutim dok se to ne pojavi, ostaju mi šetnje po second hand prodavnicama, i online prodaje koje nalazim na facebooku. :)


P.s. klik OVDJE i pridružite mi se na mojoj facebook stranici :)

 

Kupujete li vi u navedenim shopovima, i koji je vaš najjeftiniji i najbolji ulov???

2 komentara:

  1. Trebate u svakom slučaju navratit u Tuzlu na tzv. Hametovu pijacu. Nepregledno more nove i ranjeno robe, neke od svojih najboljih komada sam našla tu. Primjera Isabel Marant haljina za H&M nova za 20 KM ili Mango haljinice za 5 KM....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj za Tuzlu i buvljak sam čula, to mi je baš so na ranu.
      Malo - malo neka od blogerica iz Tuzle stavi slike ulova sa istih. Pa čovječe šta tamo sve ima za male pare.
      Nadam se da ću i ja jedan dan vidjeti to sve. :)
      Tvoji ulovi mi izgledaju super, super. :)

      Izbriši