četvrtak, 29. svibnja 2014.

Mi smo LJUDINE!!!

Nemoje misliti da sam opet zaboravila na blog, nego u zadnje vrijeme mi uopće nije bilo do pisanja. S tim da ste svi upoznati sa situacijom u BiH ali i regiji, smatrala sam da i nije baš prikladno da pišem kojekakve postove, a naročito da postavljam outfit postove.
Iako kažu da se situacija stabilizirala, te da se polako sve vraća u normalu, vjerujem da će trebati još vremena i vremena da se sve vrati na svoje, a nadati se je da će se sve uspjeti vratiti na svoje mjesto.
Na sreću moj grad, Bihać nije bio pogođen katastrofalnim poplavama, doduše Una se izlila u nekim naseljima i djelovima grada, ali vjerujem da nije nanijela šetu kakvu zbrajaju Maglaj, Doboj i dr. gradovi.

... Da li smo mogli prije utjecati na sve ovo, ja ne znam, i nisam kompetentna da govorim o tome, ali mozemo utjecati na to da ti unesrećeni ljudi dobiju sve što im je potrebno hrana, voda za piće, odjeća, obuća, higijenska srdstva i sl.
Kažu ko ovih dana nije postao čovjek nikad neće. U ovoj situaciji smo vidjeli da još uvijek ima dobrih ljudi, koji su spremni pomoći bez da pitaju jesi li musliman, katolik ili pravoslavac, a isto tako ove popalve su izbacile iz čovjeka ono najgore, pa smo bli svjedoci poskupljenja cijena, krađa, kojekakvih prevara, gdje se od usta unesrećenog naroda uzimala i voda i hrana. To je toliko žalosno, ali ako ništa neka nas tješi činjenica da ipak ima više onih dobrih ljudi koji bi i koji jesu zadnji komad kruha odvojili od svojih usta i dali ga drugom.

Nema toga što može sad utješiti te ljude koji su ostali bez članova obitelji, prijatelja, kućnih ljubimaca, stoke, kuća, ama baš svega, ali možda im pomogne ruka pomoći, ruka utjehe, ruka spasa koju im možete pružiti.
Dokazali smo da možemo biti jedno, bez ikakvih razlika. da možemo pomagati jedni drugima, i nadam se da je ova situacija ljudima otvorila oči i da će tako ostati i nakon što se ova situacija skroz sredi.

Došlo je vrijeme da budemo ono što i jesmo - LJUDINE!

Svima koji prate moj blog, a koji su zahvaćeni ovim poplavama, želim da se što prije vrate svoji kućama, porodicama, svojim životima koje su i živjeli prije dvije sedmice. I da se ovo više ne ponovi.

Puno pozdrava iz Bihaća.

Nema komentara:

Objavi komentar