utorak, 22. srpnja 2014.

O Retro Wonderland - u :)

 Hello, hello





U prošlom postu sam vam rekla da planiram napisati jedan post o Retro Wonderlnadu, svojoj maloj online prodavnici na Facebook-u.
Možda se neke od vas i sjećaju da sam taj profil otvorila još prije dvije tri godine (ako se ne varam), ali pod nazivom O Hara's Retro Wonderland, eto sad smo malo skratile naziv, i opet aktivirale profil, jer skoro godinu dana nismo radile.

Na ovom profilu se u biti radi o prodaji retro, vintage ( i onih koji to nisu) komada odjeće, obuće, te raznih aksesoara potrebnim djevojkama / ženama. Na ideju da pokrenem ovaj profil sam došla još davno, davno, iz razloga što je sve pisalo nekako jednolično, svi su isto obučeni, uniformisani, pa sam nastojala da nalazim i prodajem malo drukčije komade odjeće, haljinice sa puf rukavima, košuljice s neobičnim printovima, neobične krojeve suknjica, vintage trobice i cipelice i sl.
Za sad je dobar odaziv djevojaka, vjerujem da se kroz vrijeme treba još poraditi na tome, da se pročuje za moj profil, ali i da djevojke se osigure na "online" kupovinu, jer smo u današnje vrijeme svjedoci raznih prevara od strana osoba koje se predstavljaju kao neke prodaje. Tako da sam X puta čula da su djevojke bile prevarene, uplatile bi novac, a nikad ne bi dobile naručeno, ili ukoliko su vršile zamjene, poslale bi svoju robu, a ne bi dobile ništa od druge strane.

Ono što želim napomenuti, da je u zadnje vrijeme nastao problem sa poštom, jesu li u pitanju godišnji odmori, pa sporije rade, ili nešto drugo, u to sad ne bih ulazila, ali uglavno narudžbe su kasnile po 8 dana, dok kod djevojaka s drugih prodaja vidim da su znale pošiljke nestati. Iz tog razloga sam odlučila poštu slati samo preoručeno, jer imam kao dokaz uplatnicu iz pošte, na kojoj piše datum i vrijeme kada sam poslala pošiljku, kome sam poslala i kod po kojem mogu pronaći pošiljku ukoliko se izgubi - bar tako u pošti kažu.

Meni lično se nikad nije desilo da pošiljka samo tako nestane, kasnile jesu, ali su i stizale, iako sam ih tad slala kao obične pošiljke.

Nedavno sam napravila i etiketice, koje šaljem uz svaku pošiljku, a na slici ispod ćete vidjeti i kako izgledaju.





Ukoliko želite da nas posjetite kliknite OVDJE i slobodno nas dodajte u prijatelje ili kliknite na opciju follow, naše objave su većinom javne, pa ćete ih moći vidjeti.


Meni je jako zabavno voditi ovaj profil, upoznala sam mnoge divne djevojke, s kojima je vrlo, vrlo lako surađivati. Sve se lako dogovorimo, oko uplate, slanja i sl. Uvijek ima i onih koji su nestrpljivi, pa odmah smatraju da ćemo ih prevariti ili nešto, ali trebaju shvatiti da nama nije u interesu da nas neko proziva zbog nekih deseta ili petnaest maraka. Ipak je sve ovo na internetu i sve se vrlo brzo sazna.
Ne radi se ovdje o nekoj velikoj zaradi, jer nekad treba namiriti na poštarinu, nekad iziđemo u susret curama, pa je platimo po pola, mi isto plaćamo tu odjeću, nekad je moramo malo prekrojiti, plaćamo koverte, etiketice, trakice kojima sve to vežemo i da dalje ne nabrajam. Sestra i ja radimo zajedno, na kraju se ta "dobit" dijeli na dva - radi se znači o nekoliko maraka zarade, ali svejedno sve se to isplati kada vidimo da djevojke rado nose odjeću koju smo mi nabavile za njih.
Kao što na etiketici piše " Kako bi bila nezamjenjiva žena uvijek mora biti malo drugačija".
Zato slobodno napustite okvire, kalupe koje vam je nametnula okolina i nosite ono što volite, što vam se sviđa i u čemu se osjećate lijepo i ugodno.


U idućim postovima ću staviti i slika odjeće koju prodajemo, s cijenama i opisima stvarčica, za vas koje niste na Fb-u da nas možete pratiti. Do tada vam šaljem pozdrave iz Bihaća. :**

Nema komentara:

Objavi komentar