ponedjeljak, 17. studenoga 2014.

Protekli dani u slikama :)


Hello,


... nastojim i nastojat cu da sto manje zapostavljam blog, te da s vremena na vrijeme objavim poneki post. Davno sam odlucila, da na blog ubacim raznorazne teme, da ne budu samo outfit postovi. Sad dijelim s vama recepte, muziku koju slusam, knjige koje citam... au proslo postu sam vam objasnila zasto me nije biolo zadnjih mjeseci na blogu. :)

Ovog puta jedan post sa random slikama, koje sam slikala prije ili poslije vjencanja...





















  1. Tako bude svako jutro
  2. Kišno jutro
  3. Poslije kiše duga
  4. Čaj za bolji dan
  5. Jedan selfie
  6. Dekoracije 1
  7. Dekoracije 2
  8. Preslatka knjizica za pisma
  9. Pripremam se :)
  10. Nokti za vjecanje
  11. Šetanja, Mickey, Minnie i ja


    Do idućeg posta :*








2 komentara:

  1. Jel to čekamo bebu? :O Baš bi voljela pratiti neku trudnoću preko bloga, red je više da jedna blogobaba bude blogotrudnica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, da čekamo :D Ako Bog da u januaru ću imati pojačanje, blogobeba :)

      Izbriši