srijeda, 5. kolovoza 2015.

Salvetna tehnika iliti dekupaž (decoupage)


Drage moje;

U zadnje vrijeme sam se počela sve više i više baviti salvetnom tehnikom zvanom dekupaž,. Oduvijek mi jen ta tehnika ukrašavanja predmeta bila vrlo zanimljiva, ali nikad nisam ni pokušala da ukrasim nešto, a i djelovalo mi je vrlo komplikovano. Međutim kad sam vidjel kako se to radi, shvatila sam da je vrlo lako. Dekupaž je odavno vrlo popularna tehnika kojom možete ukrasiti namještaj, odjeću, obuću, kojekakve drvene predmete ... ma sve što vam padne pod ruku..
Tako da sam i ja malo po malo počela hvatati konce, počela se raspitivati o tome kakav materijal je potreban, kakav alat, nabavljati salvete, rizin i pelir papir. Doduse moja svekrva se s tim već od ranije bavi, pa mi je ona i objasnila kako sve ide.

U ovom postu ću vam pokazati nešto od mojih "radova". Daleko je to još od pravih, radova, ali polako, ima vremena da se nauči i usavrši.

Ja sam ukrašavala i torbice, cipelice, ogledala, kutije za naočale ... Svako malo mi navire neka nova ideja, trenutno izrađujem torbice i broševe, pa vidjet ćemo šta će se izroditi iz svega toga. :)












 S tim da je materijal za dekupaz vrlo skup, a ja sam početnik, onda sam našla jetinije varijante, umjesto ljepila za dekupaz koristim drvofiks pomijesan sa vodom, a o onda na kraju sve prelakiram akrilnim lakom da salveta, papir ne bi spali, ili se zgulili. Od boja koristim akrilne boje koje imaju u tubicama, a najviše volim raditi na bijeloj podlozi (čitaj: najlakše je)

Mene je dekupaž naprosto osvojio, vrlo je zanimljivo, možete starim predmetima dati novi izgled i sjaj, a opušta dok radite.

Za ovaj post toliko, čim bude novih rukotvorina podijelit ću ih sa vama.
Lp :*

Nema komentara:

Objavi komentar