utorak, 29. ožujka 2016.

Proljeće je način na koji priroda kaže: "Hajde da se zabavljamo!"



Napokon proljeće!  - Reče osoba koja jako voli zimu.
Žao mi je što moram priznati, ali dosadila mi je, ono baš. S tim da sad imam kćerkicu, rado bih da svaki trenutak provedem s njom u šetnji, prirodi, gradu, ma bilo gdje, a kad je ružno vrijeme nema nam druge nego biti u kući.

Iako vrijeme još varira, čas je hladno čas vruće, mi uživamo. Više vremena možemo provesti vani, nego što smo zimi, a i sve je nekako ljepše , procvjetalo, boje su se vratile, a kad sunce grane sreći nema kraja.


I jučer smo iskoristile vrijeme za druženje, malo sa majkom i tetkom, drugim bebama, tatom ... ma prava mala družina smo bili.
Bihać je procvjetao, sve je malo živnulo, opet ima ljudi na ulici, u parku, pored Une.



''Da li dolazi proljeće?'' pitala ga je.
''Šta je bilo?'' uzvratio je.
''Zar ne vidiš da to sunce sija na kiši i kiša pada na suncu.''







''Da nismo imali zime, proljeće ne bi tako prijalo.
Ako nismo ponekad imali gorak ukus i nedaća,
prosperitet nam ne bi dobrodošao!''










''Nešto u vazduhu čini da se osjećam kao da letim, proljetni let!'




''Sve smo bliže proljeću. I ne toliko mi njemu koliko ono nama. Da proljeće ne dolazi samo, nikad mi ne bismo stigli do njega.''

''Malo ludilo u proljeću je zdravo čak i za kralja.''

:*

2 komentara: