utorak, 29. studenoga 2011.

"Ustraga"

Kao što sam vam u jednom od postova rekla ja sam članica "Književne sekcije Pedagoškog fakulteta", pa sam tako nedavno imala priliku da učestvujem u promociji knjige prof. Dževada Jahića pod nazivom Ustraga!
Lično sam vrlo oduševljena kako je promocija izgledala. Naša profesorica je imala odlične ideje, koje smo uspjeli pretvoriti u djelo, te smo tako "oživjeli" na tren likove o kojima se govori u knjizi. Učinili smo to na vrlo neobičan način, tako što smo posudili bosanske narodne nošnje, ja sam posudila svoje haljine koje ste mogli vidjeti u postu naš mali shooting, donijeli razne rekvizite koji su također bili spomenuti u knjizi. Sam autor knjige je pohvalio našu promociju i rekao da je prvi put bio na takvoj promociji, gdje si odmah mogao doživjeti i vidjeti sve ono o čemu knjiga govori.
Divno je bilo opet raditi sa kolegicama i kolegama. zaista divni ljudi. Ja se toliko zabavim s njima, uvijek mi uljepšaju dan. Radujem se budućim zajedničkim radovima, i nadam se da ćemo u budućnosti biti još bolji. :)))
Stavljam vam par slika, da i vi vidite kako je to izgledalo.
P.S. Danas ću i ja dobiti svoj primjerak "Ustrage" sa posvetom. Kad pročitam knjigu, reći ću vam svoje mišljenje o njoj.

For those who dont understand Bosnian language these are pictures from the book promotion called "Ustraga"  by prof. Dževad Jahić. You can see our members in Bosnian folk costumes, and you can see my red dress ( I showed them in post ˝Our little shooting˝). We menaged to show all the characters mentioned in the book. It was really wonderful!













Broj komentara: 7:

  1. What stunning costumes! Your red dress is fabulous. It looks like all Bosnian women as as beautiful as you. x

    OdgovoriIzbriši
  2. oh you all look so good my dear! what is this book about? is it a fairytale or fantasy novel?
    love and kiss,mary

    OdgovoriIzbriši
  3. No, this is not a fairytale. Autor of this book goes to the past and talk about his family, the story begin whit his grandfather and grand mother... Goes ninety years to the past. When I read the whole book I will tell you everything.

    OdgovoriIzbriši
  4. Skroz kul <3, odlično ti stoji! :)

    OdgovoriIzbriši