četvrtak, 19. siječnja 2012.

Red skirt



Pozdrav drage moje!




Nemam baš neki inspiraciju za pisanje. Umorna sam, pospana iako nisu još ni tri sata. Grrrr a opet e večeras čeka učenje.

.. da bih malo pobjegla od toga, sjednem za kompjuter, čitam vaše blogove, i uživam. U međuvremenu pročitam i pokoji komentar na moje postove i želim da vam se zahvalim na svakom komentaru....

Na slikama današnjeg outfta vidjet ćete, naravno kao što naslov kaže crvenu suknju. Tu suknju u kompletu sa majicom, koja se kopča, i ima slatku kragnicu sam kupila za 2KM hmm ja mislim prošle godine. Kad se obuče zajedno, izgleda kao haljina. Po njima imaju neki printovi, podsjećaju me na neke životinjice, ali eto pojma nemam :)

Suknju sam danas obukla iz razloga što mi je trebao brzinski outfit, jer sam išla s mamom do grada. Mislim i onako se ništa ne vidi ispod kaputa, ali eto ja znam šta je ispod. Nije da nisam znala izići do prodavnice, a ispod kaputa imam samo štarmple i majicu bez rukava, ali tome je došao kraj jednoga dana kad je puhnuo vjetar ...hahahaha.... a i nikad ne znaš da li ćeš sresti prijateljicu ili nekoga ko će te pozvati na kafu / čaj, pa zato uvijek moraš biti lijepo obučen.
Crvenu beretku koju vidite mi je poklonila sestra od moga momka, u kompletu dođe i šal. Ja jako volim crvenu boju, i beretkeee, pa zato još jednom da kažem hvala Anaaa!

eto i ja rekla da nemam inspiraciju za pisanje i opet se raspisala, eeeh te žene :P







 Nije slika slika ako nema Mimija :)))









I na kraju drage moje, šaljem vam puse i pozdrave iz vjetrovitog Bihaća :)))


Broj komentara: 6:

  1. ma bez mačka ništa! :D i jako je zanimljiv taj print na suknji.. baš sam ga evo nekih 5 minuta gledala i pokušavala odgonetnuti :D i baci taj široki kaiš, mislim da bi ti neki tanji predivno stajao.

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha vjeruj mi ovaj kaiš sam danas stavila ona bezveze, jer mi je soba bila haos nisam mogla naći nijedan koji inače stavljam :) Sve u svemu hvala za kom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Suknja mi je baš zanimljiva!!! A tebi beretke tako dobro stoje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. oh i love your red skirt with this thick belt, really gorgous and the beret is the perfect match;)
    love and kiss,mary

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful skirt Pippy!
    I like the hat the red lips and that big belt!

    Ariane xxx

    OdgovoriIzbriši
  6. love this pattern of this skirt so much.

    http://wardrobexperience.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši