srijeda, 18. siječnja 2012.

Na kafi sa Eminom Mušić :))))))



Danas nam je jedna ptičica doletjela i šapnula da naša draga Emina Mušić misli da smo je mi zaboravile, jer nije spomenuta u prethodnom blog. Ona nije znala da su u tom blogu spomenute samo cure koje su se nalazile na slikama, a da se njoj sprema nešto posebno. Iako si ti u drugom gradu i daleko si nam od očiju, vjeruj nam da od srca nisi. Eee tako smo mi draga moja organizovale i popile kaficu s tobom, a da ti to nisi ni znaala. I da bilo nam je lijepo, ali ne toliko koliko bi bilo da si baš ti bila tu, ali i ova zamjena je bila dobra.

I kad odeš u Australiju mi tebe nećemo zaboraviti, jer ipak ti si naš Pidžn - a mi tvoji midžeti i to nije mala stvar.

I ovako javno ti poručuju Selma, Elma, Aida, Samra i Pippy da nam dođeš što prije, poželjele smo kafice s tobom, pričice, smijeh, i naše budalaštine.

I reci nam kako ti se sviđa mini Emina..???..

Šaljemo ti veeeeeeeeeeeeeeeeliku pusuuuu i najljepše pozdrave iz Bihaća!!!!




VoLjemo te!!!!








P.S. s porukom uvijek si nam u "usti" hahahaha :))












Piši Emina, gdje si šta ima ....




Hmmm i da ti ne zaboravImo reći: ŠTAAAAAAA JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

4 komentara:

  1. ajme, kako dobro! :D


    seed-of-joy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. E da to je problem kod nas, ali ja cu nastaviti da narucujem preko neta, da li u ovoj ili drugim radnjama, jer kod nas nista nema. Sjajan ti je ovaj post ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. tacno ste genocid nemam rijeci :PPP

    OdgovoriIzbriši