petak, 25. rujna 2015.

Protekli dani (u slikama )

Pozdrav svima,
...prije nego počnem pisati post želim da čestitam Bajram svim ljudima islamske vjeroispovijesti; Bajram šerif mubarek olsun. Nadam se da ove dane Bajram provodite u krugu dragih vam ljudi, da ste se najeli kolača, pita, i ostalih bajramskih poslastica. I mi smo Bajram proveli sa familijom, prijateljima, uz tradicionalna jela i kolača - naravno neizostavnu baklavu. Ovo je naš drugi Bajram s Lajlom, otkako je ona tu sve je dobilo neki novi smisao, sve je ljepše i veselije. Ako Bog da tako će ostati i u buduće. :)

U ovom postu cu vam pokazati kroz slike kako je izgledala (skoro pa) protekla  sedmica.



Pravila sam rokovnike

Družila se s Lajlom
Proslavili kekin rođendan

Pravili keki poklon
Slavili s kumovima, njihovo vjenčanje :)
Malo se naslikavala

Pokloni za Bajram
Bajramski kolači

bajramsko jutro


Dodaj naslov

Ostaje nam još vikend, a i njega ćemo iskoristiti za uživanje s našom bebicom, jer vrijeme "leti". 23. je Lajla napunila 8 mjeseci, istina je sto kazu dani su dugi, a mjeseci lete. <3


Kako ste vi proveli sedmicu?



4 komentara:

  1. Prelijepe slike:) Hvala Bogu, u zdravlju i sreci mi je protekao praznik, sto je kod mene u zadnje vrijeme jako rijetko. Preslatka ti je bebica i drago mi je vidjet kada neko nastavi zivot svoj i hobi nakon bebe, a ne tu da stane sve. Poljubac

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvaa puno, drago mi je da si provela praznik u zdravlju in sreci, a bit ce tako ako Bog da uvijek.
      trudim se trudim, malo je vremena kad imaš bebicu, ali kad se hoće sve se može uskladiti, pa kako - tako _)
      Hvala još jednom <3

      Izbriši
  2. Srecan Bajram Pippy tebi i tvojima. Uh otkad ja nisam probala baklavu, pa prosla je cijela vjecnost. divne su ti fotkice. Veliki poljubac za Lajlu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga moja, hajde bujrum na baklavu i druge kolače :)
      Poljubac od mene i Lajle :****

      Izbriši