subota, 19. rujna 2015.

Sisterhood of the World Bloggers Award




Dobila sam tag od Misty sa bloga Velika Ljubav Na Malo Kvadrata a s tim da nisam imala vremena da odmah odgovorim na pitanja koja je postavila, evo sad ću to da učinim, a prije svega hvala Misty za tag. <3


Pravila su:

1. Nabaciti lajk na blog koji vas je nominirao
2. Staviti Award logo na blog
3. Odgovoriti na postavljena pitanja
4. Smisliti novih 10 pitanja
5. Nominirati 5 novih blogerica


1. Zašto ste počele s bloganjem?


Na svome blogu sam počela pisati 2011. godine, doduše su u početku bili samo postovi u slikama. Ono što me navelo je to što jako volim modu, naročito prve polovine 20. st. pa sam tako i počela pratiti strane bloggerice, a najviše me tad fascinirala Marianne sa bloga Esme and the Laneway - imala je,a još uvijek ima super blog, super outfite, i sl. Onda sam jednoom sebi rekla, pa mogla bih i ja napraviti blog i pisati o tome šta volim, šta ne, bla bla i tako je sve započelo i traje do dan danas. :)

2. Koja vam je najdraža tema za pisanje? Mislim da mi je trenutno najdraža tema za pisanje moja Lajla, ona mi je najveća inspiracija :)

3. Najweird moment koji vam se desio u životu? (paranormalno ili bilo što drugo :)Desilo se sigurno jeste, ali sad mi ništa ne pada na um, ako se sjetim napisat ću :)

4. Prvi kućni ljubimac kojeg ste imali?

J
oj imala sam ih puno, odjednom, nekad davno psa, trinaest papigica i 2 japanska galepčića, a onda je došao mačak ...

5. Znate li značenje vašeg imena?
Senada -
značenje imena je: oslonac, potporanj, stup
 

6. Postoji li neka stvar za koju smatrate da donosi nesreću?
    
Ma kakvi, nisam praznovjerna :)


7. Zadnja knjiga koju ste pročitali i vaše mišljenje o istoj?
U zadnje vrijeme započnem čitati knjigu, pređem na drugu, i tako redom, jednostavno nemam vremena (Lajla, lajla) Inače jako volim knjige, o tome sam i pisala, ali ako se pika da ispričam dio knjige, tj. svoje dojmove, hehe napsat ću :)

 

8. Najgore iskustvo koje ste doživjeli na poslu?
Ne dešava se to meni (hahaha)


9. Mala stvar koja vas može usrećiti istog trena?
Lijepa riječ, dobra pjesma, slatkiši
10. Imate li neku stvar koja nikom drugom nije vrijedna ali vama je i što ju čini takvom? Imam jednu lizu koja na sebi ima pištu, istekao joj je rok prije sto godina, i nekome je bezvrijedna, ali meni je uspomena na tetku i takvom je i čuvam :)


Moja pitanja:

1. Razlika u stilu oblačenja prije pet godina i danas!?
2. Koja pjesma te pokreće?
3. Najsramotnija situacija kojati se dogodila u životu?
4.Omiljeni beauty proizvod?
5. Omiljeni blog, blogger i zašto?
6. Da li bi se ikada prijavila na neki reality show? (ako da zašto, ako ne zašto?
7. Omiljeni odjevni predmet?
8.Podsjeca li te ovo na leksikon? haha
9. Šta nikada ne bi oprostila?
10. Šta te privlači, a šta odbija kod ljudi?

Eh sada bih trebala da označim bloggerice, međutim ja sam dugo vremena izbivala s bloga, one bloggerice s kojima sam bila u kontaktu su negdje isparile, nema ih, rijetko čije postove vidim, a one s kojima sam sad u kontaktu, su većinom bile označene i odgovorile su na pitanja, pa ću ostaviti otvoreno, neka odgovori svaka dama koja ima volju i želju, a ja sam je eto igrom slučaja zaboravila. :)

2 komentara:

  1. Ja cu da komentarisem blog:) Drago mi je sto sam te otkrila, sasvim slucajno. Svidja mi se tvoj stil i nacin na koji kombinujes komade. Eto, ko kaze da mame ne mogu biti lepo stilizovane?! :) Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti od srca, virnula sam na tvoj blog i kao što sam ti napisala kom na jednom od postova - imaš novog čitaoca :*

      Izbriši