subota, 11. veljače 2012.

Women's Oxford Shoes



Drage moje!




Čudi me da već odavno nisam stavljala post o ovim ultrapopularnim cipelicama, ali evo sad je došlo vrijeme i za to. Sve već znate kakve su to cipelice - oxfordice. Nastale su u Irskoj i Škotskoj, te njih možemo voljeti ili ne voljeti. Mada svaka od nas može naći neke koje će osvojiti njeno srce. Bilo da su one na petu ili ravne.. Kažu budimo zahvalne nekoj dami koja se oduševila cipelama svoga dragoga, pa kreirala takve cipele, ali za žene. Ukoliko su vam noge umorne od peta, poslužite se ravnim oxfordicama. Danas je toliko modela, boja, dezena, da ih možete uvijek nositi, pa čak i za noćne izlaske. Kombinirate ih onako kako vi najbolje znate, jer niko ne poznaje vaš stil bolje od vas samih. Ja da mogu pokupovala bih sebi sve, a naročito su me oduševile jedne od Marca Jacobsa.

Također danas  imamo u ponudi razne materijale, (iako su izvorne kožne) tako da ih možemo nositi po suhom, kišnom itd itd vremenu. Pogodne za proljeće i jesen, a čak imaju i ljetne varijante. Znači sve dame koje žele unijeti malo vintage šarma kupite sebi jedne. Mogu se kombinirate u outfit za šetnju, posao, izlaske...

Eh da mi je neko rekao da će me oduševiti obuća, urađena po uzoru na onu mušku, ne bih vam vjerovala.

Zamislite situaciju, iziđete s nekim dečkom, sjednete i skontate da imate pah skoro iste cipele, samo se razlikuju u broju. Voljela bih vidjeti reakcije! HaHaHa

Oxfordice Marca Jacobsa - huh oduševile su me.






S tim da vintage stil tek ulazi na velika vrata, možemo biti sigurne da će se ovakve cipelice još dugo, dugo nositi. Mada meni kad se nešto sviđa, ne pitam da li se nosilo ili se nosi. Moda je stihija, tako da ne pošavam da je pratim.

Na vama je da odaberete dezen, materijal, boju, sa čipkom, bez čipke, sa više, ili manje rupica,.. 



Poigrajte se, budite maštovite - možete im dodavati vezice po vašem izboru.
....i uživajte u udobnim cipelicama :)

Ljubim vas!

Broj komentara: 13:

  1. unfortunately i don´t understand anything but well sometimes pictures say enough;) i love oxford shoes with heels, like the very first pair it is soooo gorgous!
    love and kiss,mary

    OdgovoriIzbriši
  2. Moje omiljene cipele, ja sam bas zaljubljena u njih. volim one sa onako rednjom petom...Al kad kazem zaljubljena ozbiljno mislim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Po difoltu volim sve sto je irsko ali ove cipele..hmm..definitivno spadam u grupu ne voleti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa dobro, svako ima svoje mišljenje, i to se poštuje.

    Sjetih se da moj brat voli sve irsko, nikad ga nisam pitala sviđaju li se njemu oxfordice, ali budem :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš sam danas mjerkala slične ovima na petoj slici... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. i want a pair with heels ... creme and black coloured....

    http://wardrobexperience.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. obljubljene <3
    planiram napraviti post
    o svojoj kolekciji oxford cipela

    OdgovoriIzbriši
  8. preslatke su mi se oxfordice, samo nikako da se odlučim da si nabavim jedne! prijateljica je takoreći ovisnica o njima pa uživam u njenim primjercima :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zna se da su cipele popularne cim Bella i Moda in pocnu da prodaju jeftine i nemastovite kopije. Meni su ove godine izmakle jedne crne u H&M, nikad prezalit necu sto ih nisam odmah kupila nego dala sebi vremena da razmislim. Da je kakve srece pa naci kakve second hand, broj 38 :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni se sviđaju isključivo ravne, nikako ove sa štiklom. :D
    Nabavit ću sebi jedne uskoro, sve razmišljam o tome, pa nešto drugo bude preče.

    OdgovoriIzbriši
  11. obozavam oxfordice...imam na stiklu...ali moram pronaci neke ravne.....pod hitno...

    OdgovoriIzbriši