srijeda, 15. veljače 2012.

My new babies!

Jučer sam mislila napisati jedan post o mojim novim bebicama, ali sam ga ipak posvetila svojim blog nagradama, i podjeli nagrada. Stoga, danas ću vam pokazati kako vrijedi nekad izaći vanka i kad je vani snijeg i jako hladno. Eee tako odlučila ja da iziđem, zabundala se sva, i odlučila da prošetam do obližnjeg second handa i kad sam ušla ( mislim da bi scena izgledala ovako: Mene kamera zumira, u mene osmijeh od uha do uha, a u pozadini se čuje hallelujah, hallelujah, hallelujah) Ugledala ja ogromnu hrpu torbica nema kakvih nema, odmaah pohitala prema njima, zabucala se i tražim tražim, ali mi je problem stvarao ukočen vrat ( s tim muku mučim već par dana), ali ipak sam uspjela da iskopam nekoliko njih koje su mi se svidjele, neke sam stavila na Fb stranicu na prodaju.

Ovu sam prvu pronašla. Lakna torbica, bez ikakvih oštećenja, s obje strane ima džepove koji se kopčaju, a na sredini zlatnu kopču s kojom se otvara taj srednji dio torbe.

                                            Zatim sam pronašla ovu i nju sam poklonila mami.

                                I sasvim slučajno sam uočila i ovu, s tim da imam slične cipele, super će mi doći






I za kraj ...


Uživajte!
Ljubim vas :)

Broj komentara: 6:

  1. Jao, predivne su! Mislim da ću i ja sutra u đir po gradu, pa koja trgovinica i tako to...:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova prva mi se bas svidja :), a ostale su isto slatke.

    OdgovoriIzbriši
  3. oh wow one bag is more fabulous and beautiful than the other one! really love them all!
    kiss,mary

    OdgovoriIzbriši
  4. Sestra te prati na Facebooku, pa mi je pokazivla neke slike jučer. Pošto ja nemam fejs, ali imam blogspot - pratim te ovdje.
    Svaka čast kada imaš živaca, vremena i volje da tražiš sve ove super stvari.

    OdgovoriIzbriši