utorak, 28. veljače 2012.

Happy B-day Bihac :)


Drage moje!




26. februara moj grad je slavio svoj rođendan, a danas u centru grada, građani su bili počašćeni veeeeelikom tortom,. To je već postala tradicija da se pravi ta torta (moguće je da ste vidjele na tv-u). Eh pošto nisu odmah 26. častili to su učinili danas, pa sam ja s mamom malo prošetala do centra grada. I bilo je jako lijepo, vrijeme im je išlo na ruku, centar je bio pun ljudi svih generacija. Orkestar je svirao, negdje s druge strane se začuo i harmonikaš, a sa svih strana se čuo dječiji smijeh.

I se je to divno i krasno, ali ono što mene uvijek naljuti, a o tome kaže jedna poslovica: čovjeka upoznaš tek kad se dijeli nešto besplatno ( tako nekako) - narod navali odmah, boli njih briga da li se upravo održava neki govor, ko svira, šta svira, njihov jedini cilj je da ugrabe 134146 komada torte i da "šmugnu kući". Pomisliš da je opet počeo rat, pa se guraju da dohvate posljednje mrvice kolača, strašno. Niko ne bi pustio malu djecu koja su se došla diviti kolaču, koji je vjerovatno najveći koji su do sad vidjeli. Nego guraju se, guraju, pohlepa zavladala, ponijeli od kuća zdjele, posudice, kantice, ma fuj!

Kod nas sve što je lijepo kasnije preraste u cirkus.

Nakon toga  sam prošla kroz centar, vidim beton umrljan kremama od torte, malo dalje vidim bačene plastične viljuške - ccc toliko o našoj osvještenosti.

Rado bih vam rekla kakva je torta - ali nisam je probala, jer ne volim ta guranja i sl. Malo sam pogledala, uslikala i to je to. Napravit ću ja sama sebi tortu haha :)

Stavit ću vam nekoliko slika koje sam danas uslikala, a kad bude na nekom portalu slika cijele torte, pokazat ću vam u nekom od narednih postova.
I nekoliko slika moga brzinskog outfita - ja čak u sivom, iako nisam baš fan te boje, ali sam našla jedne sive štramplice, koje su mi se svidjele, pa sam uz njih obukla sivu rolku - ROLKU?? Ni njih ne volim, ali eto. I da mi ne bude totalno bezvezan outfit svezala sam sebi mašnicu od satenske trake. I to je to :)
















Broj komentara: 16:

  1. Jako ti je lepa ta kombinacija :)
    A i lepa vam je ta tradicija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! I super mi izgledaš, odlična ti je suknja i majica, a bome i ta siva koju baš ne ljubiš ti izvrsno stoji! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Obozavam takve masne oko vrata, bas si se lepo obukla. ;)
    Ni ja ne volim rolke-ali sve moze kad znas kako da iskombinujes!
    Bihac...cula sam mnogo lepih prica iz Bihaca pa mi je iako ga nisam nikad posetila, a nadam se da hocu, drag. <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepa kombinacija, razumijem zašto ne voliš sivu, ti mi ipak izgledaš kao cura za jače boje. Danas sam tu gužvu na korzu uspješno izbjegla,a samo mi je žao što sam sinoć propustila koncert profesora i učenika iz Muzičke škole , prijateljica kaže da je bilo divno :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa! I meni je žao što nisam otišla, ja sam išla kad su prvi put imali koncert i bilo je fkt predobroo :)

      Izbriši
  5. Bas super tradicija. Bilo bi super kada bi svaki grad na svetu slavio svoj rodjendan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo bi super. Da bar na jedan dan svi ljudi dijele rados. Malo je toga u današnje vrijeme :/

      Izbriši
  6. Sretan rođendan Bihaću. Nisam znala da se igdje u BiH ovako obilježava. Super. :)

    Joj, samo kad Bošnjo ugleda da je nešto gratis, katastrofa! haha

    Luda sam za tim mašnicama, a nikad ih se ne usuđujem nositi. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bihać ti se zahvaljuje! :)
      Što se tiče mašnica, ma samo "ožeži" nemoj da te išta sputava :)

      Izbriši
  7. Pipy preslatka si mi a ta masnica oko vrata je slag na tortu sretan rodjendan tvom gradu i od mene vidim da su se svi sjajno zabavili :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Vidim novi dizajn bloga sviđa mi se jako :) i outfit je baš u tvom điru. Super mašnica detalj :)

    OdgovoriIzbriši
  9. outfit je divan :)
    i poznato mi je to za mentalitet, nažalost

    seed-of-joy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši