ponedjeljak, 20. veljače 2012.

I found a treasure!!!

Drage moje!




Kopajući po maminom ormaru ( a mislila sam da mi ništa više ne može iznenaditi) pronašla sam ovu zlatno(žutu)haljinu. Odmah sam uskočila u nju, nisam je čak ni ispeglala ( nemojte mi zamjeriti), ali imam ludu peglu, a ovo je svila, pa ne bih baš da joj ovo bude zadnje peglanje, taj dio ću ipak prepustiti mami.

Davno mi je mama pokazala ovu haljinu, i ja sam totalno na nju zaboravila. Ima ona neku svoju priču, ali ni nju sad ne znam, ee baš ću pitati mamu :) Boja mi je predivna, materijal (svila) isto, prednji dio je heklan i vezen -neobična kombinacija, rukavi sa gumom, (što ih čini neobičnim) i ima puno nabora, pa se treba pravilno i ispeglati. 

A ja ko ja odmah iskoristila priliku da se koji put uslikam u njoj. :) :)

Ova haljina me podsjeća na neke narodne nošnje, mogu će je da je rađena po uzoru na haljine iz folklora. Sve u svemu predivna je.

Ja sam se malo igrala bojama, dok sam prerađivala slike, jer neke budu potamne, pa valja se to srediti, pa vas molim da mi ni to ne zamjerite ;)











     Hahahahahaha ovu sam morala staviti - jedna "u letu" hahaha



            



Ljubim vas!


Broj komentara: 13:

  1. Treasure, indeed! that's a beautiful dress and it looks wonderful on you. x

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehehehe, bas je fina haljinica a jos ljepse je sto te toliko obradovala cinjenica da si je nasla... Uzivaj! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro da si je pronašla vidi ti se na licu da te je otrkiće obradovalo!!! Interesantna haljina!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Al' shljasti to zuto. Ajd sad brzo na peglanje :) Bas me zanima kako ce izgledati :))

    OdgovoriIzbriši
  5. slikice su ti super! fora efekti. a haljinica je baš zanimljiva, boja osvaja... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ništa bolje nego kada pronađeš na dnu ormara nešto apsolutno savršeno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. o da,
    blago ti sse...
    blago je tim veće,
    kad poslije mame
    u haljetku se i ćerse šeće <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooh-la-la! Golden temptress! I like it. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimljiva haljinica, bas me zanima kako ces je kombinirati.

    OdgovoriIzbriši
  10. savršena boja, priziva proljeće :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Lijepa je.

    Meni se od svega najviše sviđa tvoja kosa. Posebno ova slika za zamahom. :)

    OdgovoriIzbriši