nedjelja, 26. veljače 2012.

Just one night!

Drage moje!

Evo jedan brzinski post, slike su od jučer.
Subota ništa specijalno, cijeli dan nekako bezvezan, a onda navečer izišla van s prijateljicom, neplanirano otišle na svirku, da me pete na cipelama nisu zezale i napravile žuljeve na nogama, ( morat ću ih izbaciti iz svoje kolekcije) rekla bih da je bilo odlično, ali onda ću reći sve u svemu bilo je dobro :)


Maureen' O Hara naušnice su tu!!!! :)












Par slika sa sestrom. Tatu smo zvale da nas uslika, a s tim da je naš dido koji je bio profesionalni fotograf  prenio znanja i na njega, on se pravo uživio, ne znam kako sam se suzdržala da se ne "odvalim smijati"






Par slika sa svirke ...

Nisam raspoložena za pisanje kao i uvijek, ali eto valjda će slike poslužiti umjesto riječi... do idućeg posta:



Eric Martin - Just one night!

Broj komentara: 14:

  1. Bas ste slatke! Ja pravim takve mindjuse, tvoje su bas lepe! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. super ti stoje nove naušnice, baš su efektne :)
    čini se da ste se lijepo zabavile!

    OdgovoriIzbriši
  3. Te naušnice su baš za tebe kao stvorene :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yaaay! pa da, za mene su i rađene, zaljubila sam se u njih :)

      Izbriši
  4. You adn your friends are all so beautiful! those earrings look wonderful on and I love your eye-liner. x

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš su lepe slike, ti si divno našminkana, minđuše su preslatke...ma sve je super :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Divne fotke!
    Eyeliner i crveni ruž, obožavam!<3

    OdgovoriIzbriši
  7. slažem se za gužve..ne volim ih baš zbog tog jer iz tog proizlazi neki cirkus od ljudi

    OdgovoriIzbriši