petak, 24. veljače 2012.

Coffee, book, bracelets, earrings, Maureen O' Hara

Drage moje!!!



Današnji post posvećujem nakitu koji sam dobila/kupila. :)) Yaaay!

Jučer sam išla na kafu sa prijateljicom, koja je bila deset dana u Pakistanu. Jedva sam dočekala da čujem kaki su prvi utisci, kako se provela. I tako sam saznala sve i svašta. - velika razlika između bogatih i siromašnih, ali baš velika, ljubazan narod, vole začinjenu hranu, i prave odlične kolače, i koliko god da su u tom bogatom dijelu uznapredovali, i dalje su u mnogim stvarima unazađeni (ličnog sam mišljenja). I da, nisu znali da Bosna i Hercegovina uopće postoji, ali su se iznenadili kad su čuli koliko dobrih ostvarenja ova zemlja ima. I saznali su čak i za ćevape :) Moja draga prijateljica je njima sve podatke o BiH lijepo upakovala u jednu prezentaciju, pa su dosta toga i naučili, a i ona je od njih svašta naučila.

Eh sad prelazim na ono čemu sam posvetila blog - nakit.

Elma mi je jučer poklonila narukvice koje je kupila u Pakistanu, kaže da kod njih sve žene nose takve narukvice, koje su omotane plišem ili koncima. S tim da ja jako volim nakit bila sam oduševljena.

Narukvice izgledaju ovako :



I još jednom da kažem HVALA ELMA!!! <3



Eh jutros dok sam ispijala kafu i čitala knjigu neko je pozvonio na vrata, duboko u sebi sam se nadala da e poštar, i daaa bio je to on, donio mi je kovertu, a u njoj naušnice koje sam naručila od Nakit Mix Zvornik!!! Oni zaista rade predivan nakit, za početak sam sebi naručila naušnice sa slikom Maureen O'Hare i sestri sa mašnicama, a sad sam sigurna da ću postati njihov stalni kupac. Već u glavi smišljam s kakvim bih još slikama naručila nakit :)))






I tako ja sad sretna i zadovoljna odoh da nastavim s čitanjem knjige Trinaesta priča. Knjiga je fenomenalna!!!

Ljubim vas!!!

23 komentara:

  1. Veoma sam srećna što si zadovoljna.. :) I puno ti hvala na ovoj divnoj reklami i postu u kojem si nam posvetila pažnju.. Popravila si mi dan.. :)
    http://ozbiljnoneozbiljanblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve što sam rekla je istina, ja sam baš zadovoljna, i već sam rekla da sam s nakitom oduševljena :) I meni je tvoj nakit popravio dan :))

      Izbriši
  2. Dušica draga, drago mi je da ti se sviđa i pakistanske nnarukvice i nove naušnice ;) Ljubi te Elma :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve izgleda odlično. Super su mi naušnice ;) Znači knjiga je dobra?? Odavno mi stoji na polici a nikako da dođe i ona na red :)

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, naušnice su hit! haha
      Što se knjige tiče, meni je odlična, samo treba se dobro koncentrisati na čitanje, lako se izgubi nit, hehe meni je ostalo još 50-ak stranica, jedva čekam a saznam kraj, ali opet mi žao da završim sa čitanjem, mada sam već zapazila par knjiga koje ću sljedeće uzeti iz biblioteke :)

      Izbriši
  4. Prekrasan nakit. Jedva cekam da vidim s cim ces ih ukombinovati! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. ove naušnice su stvarno posebne! baš su predivne :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Those earrings are incredible. I can't wait to see you wear them. x

    OdgovoriIzbriši
  7. love those bracelets...

    http://wardrobexperience.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Nakit je baš lijep, i meni je Maureen jedna od najljepših, uz Ritu Haywort. Knjigu sam davno čitala, ostavila je lijep dojam, čini mi se da sam čula da će i film po njoj snimati

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan nakit, posebno mi se sviđaju narukvice, jako su interesantne :)

    OdgovoriIzbriši