srijeda, 8. veljače 2012.

Let it snowwwwww!



Vani je zaista zimska idila. Sinoć je u Bihaću bilo predivnoo. Krupne pahulje snijega su padale, nije bilo prehladno, a pod nogama je škrpio snijeg koji je napdao proteklih dana.

I zaista čim se nađem na snijegu u meni se probudi ona djevojčica koja je oduvijek voljela snijeg, i prave zimske radosti. Tako da sam se baš zabavila u parku. Ma baš kao dijete.
Jeste da su mi se kasnije ruke smrrrrzleeee, ali vrijedilo je. :)))









Let it snow, let it snow, let it snooooooooooooooow!

Broj komentara: 10:

  1. haha it seems there is somebody really happy about the snow, and what a cute hat you wear here! pretty snowangel you;)
    love and kiss,mary

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaista je ogroman sneg...Ali ti si uzivala!;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. baš je padalo! super su ti fotke, a ti izgledaš baš super, baš se vidi da uživaš! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma naravno da vrijedi... Najbolje vrijeme za probuditi dijete u sebi. Još onaj osjećaj kad se umoriš i smrzneš, i dođeš kući na topao čaj... neprocjenjivo. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divne fotografije, ali ja bih ipak sunce :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super fotke :))) ... sviđa mi se torba i šeširić!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan ti je taj šeširić, presladak:) A o zimi neću ni da komentarišem, smrzla sam se prvi dan, kada je pao onaj nenormalni sneg, i od tada ne izlazim više, prezimiću je kao medved, i jedva čekam prolećeeeee!:D Hihih

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne volim snijeg,mada kad vidim tebe kako te veseli i ja bih se bacila na njega;)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši