srijeda, 22. veljače 2012.

Walk. red. book. no book winter.



Drage moje!


Danas je bio jako lijep dan, nije bilo jako hladno, snijeg se počeo topiti, koliko toliko se lakše kretati. Nisam baš imala neku namjeru da izlazim, ali sam na nagovor prijateljice krenula u lov na knjigu Gospoda Glembajevi, Miroslava Krleže. S tim da knjige nigdje nema, odlučile smo otići do Interexa, jer je tamo jedna knjižnica koja je trebala imati tu knjigu. Interex jako daleko, mi se nahodale i saznale da knjige ni tu više nema. I opet nazad. Onda navratile u biblioteku i tamo našle knjigu. Mogle smo mi odmah otići do biblioteke, ali tamo je kratak rok za zadržavanje knjiga, a njoj treba na jedan duži rok, jer priprema diplomski rad, ali kako god, lijepo smo se nahodale, i došle do zaključka da bismo tako mogle svaki dan.









Tako nekako je izgledao moj današnji outfit + uz njega sam obukla ..






iiiiii




I da nisam ni ja otišla iz biblioteke praznih ruku, pronašla sam ovu knjigu:





Debitantski roman Diane Setterfiled, tragična i iznimno napeta priča o ukletoj porodici Angelfield i mračnim obiteljskim tajnama, privukao je neviđenu medijsku pažnju i nepodijeljeno oduševljene čitalaca diljem svijeta, javiše zbog zapleta koji ne posustaje, izvrsne karakterizacije i začuđujuće njegovana stila kojim podsjeća na klasike. Roman Trinaesta priča dobitnik je nagrade Quills za najbolji debitantski roman. Nadolazeća ekranizirana verzija samo će povećati zanimanje za ovo originalno djelo.



Ljubim vas!

Broj komentara: 20:

  1. I ja sad danas htjela do grada, a ucim cijeli dan, ne mogu vise :(..Kaputic presladak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. So beautiful and glamorous, always! x

      Izbriši
    2. Ma napravi pauzicu, i iskoristi je za neku šetnjicu :))

      Izbriši
  2. Frizura <3 Ja cekam ispeglanu svilenu haljinu :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Love your hat with the brooch. Is it selfmade?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No! I bought this hat in second hand, and I added a brooch. That's all!

      Izbriši
  4. Tašnica je hit :)
    A Krleža, hehe, danas sam ga baš spominjala nešto na ispitu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. slatka si :)
    trinaesta priča je odlična knjiga, čitala sam ju davno, ali se još uvijek sjećam oduševljenja :)

    seed-of-joy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Preslatka si! Moraću da potražim ovu knjigu.
    Kod mene te čeka CUTE BLOG AWARD!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super kombinacija! taj kaputić je baš sladak, mnogo.. Drago mi je što sam naišla na tvoj blog i dobila si novog pratioca. :)
    http://ozbiljnoneozbiljanblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. your fashion ideas are great!

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. lovely blouse... and i love your beautiful coat.

    http://wardrobexperience.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši