petak, 3. veljače 2012.

Post No. 100

Drage moje!



Neko vrijeme sam "izbivala" sa bloga.Ova 2012. mi nije baš dobro počela, izdešavalo se toliko toga i nisam imala toliko vremena za blog, ali ulazila bih tek ponekad i čitala vaše postove, koji su moje misli odnosili daleko, daleko. Nisam imala vremena da sve pročitam i komentiram, ali mogu vam reći da je bilo odličnih postova. Prije nekoliko dana poštar mi je na vrata donio haljinicu koju mi je moj momak naručio, ovom prilikom mu se još jednom zahvaljujem <3!

Da ne bi ispalo da sam je zabravila ili nešto stavljam slike te haljinice baš u ovaj stoti post. ( Hmm ko bi rekao da ih ima toliko).

Haljinica će ipak da sačeka neko toplije vrijeme, jer vani jee jako hladno, temperature su stalno ispod nule, a snijeg samo pada, pada, pada. *******

Ja sam u ovaj tzv. outfit dodala maramu, s njom prizivam sunce i lijepo vrijeme. ( Iako ja volim hladnije vrijeme, dosadili su mi kaputi, kape, šalovi i sl.).

... Moram vam reći da imam nekih novih stvarčica na svome fb profilu: O'Hara Retro Wonderland, pa ukoliko vas nešto zanima javite mi se :)











Broj komentara: 9:

  1. oh pippy it´s also my 100th post;) and you look so fabulous, i love this striped dress of yours with that gorgous headband, a little bit of rock´n´roll;)
    wish you a fantastic weekend!
    love and kiss,mary

    OdgovoriIzbriši
  2. Vec 100ti post, cestitam na istrajnosti :). Haljinica je divna, samo za moj ukus malo prekratka ali tebi divno stoji ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvalaaa!
    Ja inače ne nosim kratke haljine, jer imam bubli bu noge, haha ovo je bilo samo za slikanja, a planiram je nositi kao neku tuniku ili nešto..

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao kako lepu kosu imaš!
    Čestitam na 100. postu :*

    OdgovoriIzbriši
  5. You look really beautiful in these photos! The first and last two are very striking!

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim ovakve haljinica koje me podsjećaju na moju mamu kad je bila djevojka :)
    Imam i ja jednu sličnu, kratkih rukava, pastelnu.


    Jedva čekam da je nosim ;)

    <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Ducan Rukotvorina haljina? Joj, tu i kod Barbie Shopa se pravo mora vrebati da se uspije na vrijeme ugrabiti. Kosa ti je *__*, ja tako patim za tako dugom lijepo kosom. Neka momka!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne, ne haljina je Šareni izlog :) i one imaju super stvarčica, a biti će ih uskoro i kod mene, pa "zaviri" :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pippy bas si slatka i super ti stoji ta marama na glavi, pa jos i ta tvoja duga crna kosa <3

    OdgovoriIzbriši