petak, 8. ožujka 2013.

Me, myself and I :D :D :D

Hello dear followers!!!

Prije svega, drage moje dame želim Vam sretan DAN ŽENA iliti OSMI MART!!! Nadam se da ste imali (i da ćete imati) lijep i ugodan dan.

Današnji dan sam započela s

SAMO KOD MENE ŠOLJA BUDE PUNA, PA ONDA SIPAM KAFU (ZALJUBLJENA)
iiiiiii  s njegovim divnim glasom :D


A onda priča ide ovako:

Nakon 100 godina evo i jedan outfit ( ako ga tako mogu nazvati) post od mene. Cijeli dan mi je danas nekako ludnica. Sve nešto zaboravljam, gubim, nadam se da je dosta toga bilo za danas - ne mogu više.
Prvo sam izgubila adapter i karticu od mobitela, pa sam stavila muziku na karticu od digitalnog, i s tim da sam trebala do grada ponijela sam digitalni sa sobom.( Rekoh hajde da se uslikam :) ) S tim da na sam digitalni može stati u vrh glave 15-ak slika, računala sam da imam karticu u mobitelu, koju ću kad mi zatreba ubacit u digitalni. Međutim kad mi je kartica zatrebala, shvatila sam da mi je adapter u koji moram staviti karticu ostao u laptopu. :( Ok, razmišljam, hajde uklopit ću se nekako sa memorijom na digitalnom, međutim gle čuda prazna baterija na digitalnom, imam ja punjač, ali treba vremena i vremena da se baterija napuni, ali nekako sam uspjela da "okinem" koju sliku.
Mislim da ćete koliko toliko uspjeti vidjeti mantil koji sam dok je još bila čiča zima iskopala u jednom second hand-u. I to kad sam skoro već odustala od traženja po sh-u ugledam mantil, i odmah ga kupim. Sviđa mi se i to što nemam ništa ( tipa kaput, jakna, sako) u ovoj boji. :D :D








S tim da se snijeg otopio, mogla sam obuti svoje "šuzice" Već ste ih vidjele u prošlim postovima




Pomalo se nazire na slikama, moj novi lančić sa dva lice


U jednom od prošlih postova sam pisala o Elle nakit - u. Ukoliko želite vidjeti kakav nakit radi moja draga curica Elma Begić samo kliknite i pronađite nešto za sebe :D

Osim lančića sve što vidite na meni je kupljeno u Second handu ( Ima se - mEže se) < < šala mala

I jedna slika s mobitela, lošije kvalitete, ali šta je tu je :D

Do idućeg posta šaljem ljubac :D :D

Broj komentara: 18:

  1. Ima se mEzee se :D Seke Odak kraljica :D
    I bas mi se svidja mantil,ne znam jel' do boje,ili kroja..ili pak oboje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HaHaHa danas sam sama sjedila gledala seriju, i presmijavala se njenim govoru, izrekama itd :D
      I hvala ti D:

      Izbriši
  2. jaooo suze su fantasticne ;) sretan 8. mart i tebi :*

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne su ti cipele <3 I tebi sretan 8.mart.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. Your hair looks amazing!
    Tye
    http://www.lagelledailydose.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Srecan 8. mart :)

    Poseti moj blog:
    http://danicafashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. divan pocetak dana =D heh i tebi sve najbolje =D
    a te suzice su savrsene stvarno, zelim i ja bas takve =D

    OdgovoriIzbriši
  7. cieplice su fabulous i ova frizura mi je bas damska, love it

    OdgovoriIzbriši
  8. Awesome outfit! And great hairstyle:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši