subota, 2. ožujka 2013.

We Heart It

Hello drage moje!!!

Ono što najviše volim kad se probudim je da sebi skuham kafu, upalim laptop i odem na "We Heart it" i gledam slike. Tamo uvijek nađem predivnih, inspirativnih slika. Čar je u tome što mogu naći sve na jednom mjestu, ne moram "guglati" okolo, "horljati" po netu da bih našla koja odgovara potrebnoj temi.
Mislim da bih satima mogla klikati i gledati slike. To je ista stvar kao sa Fasiolistom, uđeš i ostaneš klikati po sličicama odjevnih predmeta satima. Nekada je to dobra ideja za ubijanje dosade, baš ono što mi večeras treba. S tim da neću ići van, moram se nekako snaći. Iako nije jutro, kafica je gotova, a we heart it otvoren. Stoga ću neke interesantne slike podijeliti i s vama.





yummy

Riječi su suvišne :D


POZNATO????

I ja bih ovako :D

I ovako


Sjetim se slika svoje majke i dide, na svakoj slici je isto pisao datum i mjesto gdje je uslikana :D

Freedom
Još bih ja slika stavila, ali neću da vas više smaram :D Ovo je bilo onako random postavljanje, bez neke posebne poveznice između slika :D

Broj komentara: 13:

  1. My Perfect Lounge - ja greškom obrisala tvoj komentar :S ali mogu reći da se meni svakodnevno dešava da budem kao ova sa slike " Nothing to wear"

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne slike, sve me strah otići na tu stranicu, da ne bih satima sjedila pred kompom...Ilina

    OdgovoriIzbriši
  3. mene Fasiolista ubi,i to doslovno...samo klikcem na slike,i patim samu sebe xD

    OdgovoriIzbriši
  4. nothing to wear--to sam ja! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moramo pronaći djevojku/ženu koja se nije pronašla hhahah nekako me strah da ne postoji ta D:

      Izbriši
  5. jao da mi je ta kutija cokolada :D

    OdgovoriIzbriši
  6. slike su divne :) uzivam gledati slikice na we heart it :)

    OdgovoriIzbriši