petak, 15. ožujka 2013.

Red shoes!!!

Put on the red shoes that you want to.
Put on the red shoes that you like.
Put on the red shoes that you've never worn before.
Put on the red shoes, put on the red shoes that you like.



S tim da sam se odavno navikla kupovati po second hand & vintage shopovima, te na pijaci ( na dijelu koji slovi za buvljak) totalno sam se odvikla od odlazaka u butiki i kupovine tamo. Mada navedene prodavnice nisu jedini razlog zašto ja ne kupujem u buticima, razlog je i taj da kod nas ( govorim za svoj grad) u butike svi nabavljaju istu robu. Znači odem u jedan butik proban nešto, ne odgovara mi, ne trebam se brinuti, jer znam da ću to naći u svakom narednom butiku. Zatim cijene su grozne, za nešto što ne garantuje kvalitetu, jer se zna da mnogi robu nabvljaju za male pare na Arizoni. I onda meni nude neku torbicu za 69 KM koja će za mjesec, dva biti na sniženju za 5KM - i to govori kolika je u biti bila nabavna cijena.
Ja jedino zavirim u neke od tih bitika kad naprave sniženje, jer znam da će biti opasno sniženje, pa ako sam mnogo prije nešto upikala odem vidjeti koliko košta kad je sniženo i sl.

U ovom postu ću vam pokazati cipelice na koje sam slučajno naišla. Sestra je sebi tražila jedne, a već je počela sezona rasprodaja tako da se svašta moglo naći za male pare. Tako sam ja ugledala ove cipelice, bile su samo jedne, jer je ostao mali broj, pa ih je teta snizila na 15KM




I da se mi razumijemo; daleko od toga da ja imam nešto protiv butika, kao što vidite zavirim i ja tamo, ali mnogo, mnogo manje nego prije, jer me nervira jednoličnost koja tamo vlada. Ne znam kako je u vašim gradovima, vjerujem da je puno bolja situacija u većim gradovima, jer imate veći i bolji izbor, dok kod nas svu politiku vode neki nebitni ljudi.
Kod nas ako neko smatra da je nešto u trendu nosit će to cijeli grad dok se ne izliže i dok se ne zgadi i Bogu i narodu, i onda pronalaze inspiraciju u nečemu novom i u onome što neko ko drži te butike smatra da je IN ove godine. grrrrr

Ljudi budite svoji, nosite šta vam se nosi, potrudite se da na svojim outfitima ostavite lični pečat, i da ljudi će pričati, jer ljudi uvijek pričaju, ali dobro je dok god pričaju :D

31 komentar:

  1. Potpuno se slazem sa tobom. Posebno sa poslednjom recenim, pa tako i radim. Slatke cipelice

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas su fine cipelice. Ja iskreno u opste ne kupujem u BL, hvala Bogu na paypal-u :). Mada nekad me shipping iznervira :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!!!! Ja nemam paypal tako da nisam još ništa na taj način kupovala - ali budem ;D

      Izbriši
  3. Divne su, jedva cekam kombinaciju :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D Biti će neki outfit s cipelicama, čim otopli :D
      xx

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Eto ako još neko zna kakva nam je situacija - znaš ti :D

      Izbriši
  5. Odlične cipelice!
    Nije problem samo u tvome gradu,svugdje je sve isto na žalost!
    :D
    http://magyscreation.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!!! Žalosno je to sve,ali mi se nekako borimo protiv toga :D

      Izbriši
  6. Kad odem u Sanski Most znam samo da u Azelu mogu naći nešto normalno a ovo ostalo sve gluho bilo, ona seoska, šljokičasta garderoba za pjevaljke . I ista situacija sa tim kvazibuticima i robom ... al' u Banja Luci mi je već druga priča za kupovnu od koje se JEDVA suzdržavam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ni u Azelu odavno nisam bila , ali hvala što me podsjeti,mogla bih malo zaviriti tamo :D
      I slažem se sa tim što si rekla. Horor odjeću nam pokušavaju prodati, pih!

      Izbriši
  7. Joooj Im sucker for cheap thing. I kinda have a thing where I buy things ultra cheep. Imam pantalona koje kostaju 1 KM . Now u get me. A ove tvoje su divne.

    bloisfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uhhh ja imam mnogo stvari koje sam platila po 1KM, u biti mi imamo jedan shs u kojem je sve uvijek sve po 1KM :D
      I hvala ti
      xx

      Izbriši
  8. Odličan post. Svugdje to postaje tako, ne samo kod nas... Cjena više ne garantuje kvalitet.

    http://everydayinadress.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!!! I da istina, danas nešto skupo platiš, ali nemaš pojma šta si kupio, žalosno, ali istinito.
      xx

      Izbriši
  9. Dude ja živim u Cazinu, dakle nemaš ti pojma kako je tek kod nas :D.
    Mah, meni su polovnjače najdraže, dok se u Azelu prodavala Zarina odjeća i tu sam išla jer su imali finih haljina, sad ne znam šta ću, nisam još naručivala odjeću preko neta, uvijek mi je frka zbog mjera.
    Cipelice su ti baš odlične!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hanuma nema tebi nego put pod noge sa Elmom i pravac Bihać, idemo obići sve shs koji ovdje postoje D: :D
      I hvala!!!
      xx

      Izbriši
  10. Jao predivne su !!! Jedva cekam da ih vidim u nekoj kombinaciji !

    www.modnaputovanja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. ja izbjegavam butike iz istih razloga...sve ista kineska roba, a onda ću radije fala lijepo otići do kineza (što nekad i napravim).

    Po second handu sam kupovala samo u Splitu, ali su mi skroz skroz pozitivna, u tom dućanu se roba prodaje na kilograme tako da...stvarno imaš osjećaj da plaćaš nešto konkretno.

    Sa buljacima baš i nemam izbora, bila sam tu u Mostaru na Vrapčiću, kupila par stvari onako ok ništa posebno.

    e sad moj je problem što mi se ne sviđa highstreet...Ti mi brendovi ne znam valjda ne volim imati nešto što svi nose, a opet kad vidim neke super kombinacije iz Zare, Manga itd...bude mi krivo, jer nađe se super stvari, ali jednostavno ne mogu tu kupovati pa sad nek mi to netko objasni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem tu situaciju, da ne želiš da imaš nešto što dosta ljudi već ima i nosi, ali ponekad se može kupiti neka krpica, paa se malo prekrojiti ili na neki drugačiji način kombinovati, i s tim dobiti nešto sasvim novo i posebno. Znači tome dati svoj lični pečat i imati nešto markirano, trendi i sl. ali opet u neku ruku unikatno.
      Mada ja iz tako neki razloga i biram second hand, i onda znam da je mala šansa da neko to ima, a drugo jeftinije to platim, pa ne žalim ni ako uništim u pokušajima prekrajanja isl.

      Izbriši
  12. super su cipelice :)
    ni kod nas u Tuzli nije nista bolja situacija, sto je sramota..nekad je u tom azelu miglo se naci finih stvarcica,vise ni tu, s druge strane je tu new yorker koji je meni licno "onako", second hand radnje drze samo trulje koje ne znam jesu li se nosile ikad :/ tako da na kraju ostane taj buvljak gdje se stvarno moze ugrabiti finih stvarcica samo sto su se tu prodavci malo osilili i podigli cijene, ili kupovati kada negdje otputujes sto ja najvise praktikujem (naravno na snizenjima jer i ja sam u fazonu sto jeftinije da prodjem) :D

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!!! Ja eto u Azel nisam otišla ne pamtim, prije se baš moglo naći povoljnih stvarčica ( ali to je bilo tek kad su otvorili) a znam da sad i oni dižu cijene.
      Kažu da jedino Bihać ima shs gdje je sve po 1KM, a tu je predobro, znači uđeš i znaš da apsolutno sve što nađeš platit ćeš 1KM. DOk u ovim ostalim znaju imati visoke cijene, ali i isto tako dobrih stvari se da iskopati.
      Bujrum u Bihać u kupovinu :D
      xx

      Izbriši
  13. pippy , super blog!

    svrati do naseg ;-) pratimo se.xx

    OdgovoriIzbriši