nedjelja, 3. ožujka 2013.

Amanda Somerville

Hello drage moje!!!!

Morala sam jedan post da posvetim njoj - Amanda Somerville, američka pjevačica, tekstopisac. Poznata i po tome što je surađivala sa mnogim metal bandovima poput Epice, Edguy, After Forever, Avantasia, također i extra suradnja Kiske ( ex Helloween) Somerville, a od 2011.je poznata i  heavy metal projektu pod imenom Trillium, gdje joj je gost jedan i jedini Jorn Lande, The Viking - gdje ćeš bolje :D

Ima svoj kanal na youtubeu, gdje stavlja klipove sa svih turneja. Toliko je simpatična da sam do kasno u noć gledala te klipove.Ima predivan osmijeh, i kad je bez trunke šminke, osmijeh je čini predivnoooom!
Sviđa mi se što ima super interakciju sa svojim fanovima, djeluje skroz prizemljena osoba - malo je takvih danas.

Onako dok sam istraživala po netu o njoj, naišla sam NARAVNO i na mnoge loše komentare o njoj, te debela, te ovakva, te onakva, klasika, ljudska zloba je neumorna.Hmm valjda bi trebali komentirati njene vokalne sposobnosti, a u to ne ulaze gabariti, zaboravljaju!

Na ovoj slici se ne mogu nagledati njene kose. Predivnaaaa!!!

Simone Simons i Amanda Somerville

Našla sam i njene obrade pop pjesama - zaista ima očaravajući glas :D

Proguglajte i nju na Rock meets classic :D



Evo ostavljam vam ove dvije pjesme, već spomenute saradnje Kiske i Jorn Lande :D

Uživajte :D

Broj komentara: 6: