nedjelja, 10. ožujka 2013.

Sunday - I hate you!!!!



.... Nedjelja!!! Iako nisam imala namjeru da pišem neki post danas, nekakva muka me natjerala da ga ipak napišem. Valjda da "ubijem" koju sekundu vremena, da pobjegnem od dosade, koja me prati svake nedjelje. Ma koliko se trudila da ignorišem ovaj dan, drugi ljudi me uvijek na nju podsjećaju. Baš sam Misty napisala ovo je dan koji asocira na čišćenje. Vjerovatno zbog obaveza tokom radnih dana ljudi ništa ne stižu, pa sve nekako ostavljaju za nedjelju, dok dio petka i subota služe za odmor i uživanje. I kad sam manja bila mrzila sam taj dan, jer sam znala nema ništa od igranja, moram se spremati za školu, a cijela kuća je u haosu, jer mama provodi ritual zvani čišćenje. I tako i na ljudima primijetim da im je baš muka što je došla nedjelja, em je kraj odmoru, em moraš štogod uraditi, zato ja nekad žrtvujem petak ili subotu da bih mogla prkositi nedjelji sa izležavanjem.
Danas kod mene nije bilo čišćenja, jer sam čistila pomalo tokom sedmice, tako da sam dan provela u razvlačenju  po krevetu, malo "guglala" istraživala, čitala, ispijala kafe, te sam čak i promijenila izgled bloga. I opet mi je dosadno. Sad se spašavam playlistom, koju sam osvježila nekim novim stvarčicama, tek toliko da ubijem monotoniju, jer ja sam ovaj tip:

Obično nešto slušam dok mi ne dosadi, onda obrišem sa playliste, i kad se poželim vratim...
Ovih dana sam najviše slušala Avantasiu - još uvijek se zagrijavam za njihov novi album, ali sam iskoristila priliku da se prisjetim mnogih bendova, na koje su me asocirali pjevači koji su učestvovali na projektu Avantasia, neki od pjevača su Kai Hansen, Bob Catley, Jorn Lande, Andre Matos, Kiske .... I nekako su olakšali dan :D
Prihvatila sam i mnoge prijedloge pa sam poslušala i neke nive stvarčice poput:

 Ova me skoro uspavala :D Jako lijepa pjesma, nisam ih do sad slušala - drago mi je da sam ih otkrila :D

Unisonic nisam prije toliko asocirala, ali sad sam odlučila da im posvetim više pažnje :D

Jedan i jedini Jorn. Fantastičan glas ima. Jako mi se sviđa što skoro i nema razlike između pjesme snimljene u studiju i kad je pjeva uživo.

Jedan vrlo, vrlo simpatičan čova. Fantastične glasovne sposobnosti, i neka doza šarma koja me osvojila :D

Bob Catley - legenda!!! Ako ga budete gledali uživo obratite pažnju na neumorno mahanje rukama :D

Kamelot je uvijek na playlisti - Roy Khan - fantazija!!!! Šteta što više ne pjeva u bandu, ali...

I na playlisti mi je Larisa Buro - trebamo malo promovisati i domaće. Ako je niste slušali, poslušajte, nećete se pokajati :D Fantastična je :D

I naravno uvijek je tu i rock muzike, i neizostavni Mr. Big i Eric Martin....


Ima tu joooš muzike, ali neću da vas smaram više.
Pitanja: Voli li iko nedjeljuuuu??? Kako se borite protiv nedjeljne depresije??

Ostavila sam neke vaše postove nepročitane, baš zbog ovakvih kriznih trenutaka, pa idem to obaviti sada.

Do idućeg posta ostanite mi lijepi i nasmijani - i neka vas dosada mimoiđe :D

Broj komentara: 8:

  1. Ja se nedjeljom zabarikadiram u kuci,i ne izlazim ni za zivu glavu jer sam mrzovoljna...definitivno mi treba dan izmedju subote i nedjelje xD

    March of Mephisto me je nekad davno navukla na Kamelot :D
    i bas sam juce preslusavala Avantasiu na ytbu,i jos samo da dodam hvala sto me podsjeti na Jorna,sad ga odoh slusati xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svima nam treba taj dana - nema nego neku peticiju da potpišemo, neka nam ubace taj dan, to će dobro doći pola dana za odmor od subote, a druga polovina priprema za nedjelju :D

      Eto dragmo mi je da ti je ova moja playlista pomogla da se prisjetiš ovog kralja :D

      Izbriši
  2. ne volim nedjelju, pola nedjelje mi propade u hodanju po kuci hahhhaha

    OdgovoriIzbriši
  3. i ja sam se uvijek pitala voli li neko nedjelju, bas je glupa nedjelja :D nekako podsjeca da uskoro pocinje radnja sedmica i da je kraj zabavi :/

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da je niko ne voli, baš zato što je kraj sedmice, a ni pondjeljak nije omiljen, jer je početak, isto depresivan dan :/

      Izbriši
  4. u nedelju poslije doručka odmah počne nervoza. ručak za sutra, peri veš jer je jeftina struja, pa kćerka da se sprema za školu...osim kada je lijepo vrijeme, onda idemo na vikendicu i sve kućne poslove ostavljam - e onda se nedelja pretvori u lijep dan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eehh takve nedjelje su najpoželjnije, na vikendici, u prirodi - svi poslovi da ostanu kod kuće :D

      Izbriši