četvrtak, 21. ožujka 2013.

Outfits + New In!!! :D

Hello, hello...

Nakon prošlog posta, gdje sam vam predstavila svoje sugrađanke, evo mene opet sa standardnim postovima...
Danas sam očekivala lijep i sunčan dan, s tim da je došlo proljeće ( ja to odmah tako vidim), a ono me dočekala kiša, koja je padala neumorno cijelu noć. Trebala sam obaviti mnogo toga po gadu, a s tim da sam osmislila outfit za toplije vrijeme i bez lokvica, morala sam sve mijenjati, pa sam se sjetila suknje koju sam uzela od mame, imitacija kože, visoki struk., u kombinaciji s tim crna košulja sa volanima ( isto mamina). I sakoić, koji skoro pa se i ne vidi, kupljen u second handu.

Prvo slika outfita, hmm ja mislim od subote

Pronađeno u second handu

Dok sam bila u gradu razmišljala sam da li da zavirim u koji secodn hand ili ne, i kao što vidite ipak sam malo zavirila tamo i pronašla ove deichmann cipelice, Mark and Spencer majčicu i kaputić kojem moram malo ušiti postavu, i možda promijeniti dugmiće. Cipelice 5KM majica i kaput po 1KM :D Lucky me!!!

Toliko od mene ( malo pauziram od dužih postova)
xx

Broj komentara: 26:

  1. Uhh, ovaj crveni karirani kaput mi izgleda fantasticno !

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta suknja je odlična ;)
    Cipelice mi se baš sviđaju *_*
    http://magyscreation.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Suknja ti je preprelepa ! A i frizurica !

    www.modnaputovanja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Karirani kaput,ma daj,ne može bolje :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Presviđa mi se ovaj prvi outfit! jesam ti već jednom rekla da si lijepa? ako jesam onda definitivno moram da ponovim :***

    OdgovoriIzbriši
  6. Divna suknja! Pratimo se?

    ninafashionshow.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican ulov, suknja ti stoji savrseno :)

    OdgovoriIzbriši