utorak, 5. ožujka 2013.

My outfits (recap)

Prije nego počnem postavljati nove outfit postove, odlučila sam se na jedan post u kojem ću vam pokzati večinu sovjih došadašnjih outfita - a. Trebalo mi je vremena da iskupim slike, jer skoro ništa nemam na laptopu, dok sam prebacivala sve stvari sa laptopa na računar da bih srušila i digla novi sistem slike su se negdje izgubile.


























 



Puno je slika, a čak ih nisam sve stavila :/ Nemojte mi zamjeriti
xx

Broj komentara: 30:

  1. a bas si slatka u svim outfitima :)

    OdgovoriIzbriši
  2. liejpo si nas podsjetila ;) a najvise mi se svidjas u zelenoj haljini :D

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Najljepsa si mi u toj zelenoj haljiinici =)
    i ovdje http://3.bp.blogspot.com/-LM5Q75YIp_w/UTXmvUtpAtI/AAAAAAAAEoE/fz2B9r-YRjs/s1600/15.jpg
    ah i ovdje isto http://3.bp.blogspot.com/-kkH3Woj989U/UTXmz62qD0I/AAAAAAAAEpY/Tfd_hiz_3G0/s640/pippy+2.JPG

    et nisam znala objasniti drugacije =D
    uglavnom jedva cekam nove outfit postove =D
    <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Luda crvena haljina <3<3<3
    Volela bih da vidim i onu kariranu spreda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!!!!
      Imam negdje sliku i karirane, čim nađem pokazat ću ti je :D

      Izbriši
  5. super je vidjeti sve te odlične kombinacije na jednom mijestu! meni je možda naj crvena haljina. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Such lovely outfits! You have so many!!! xoxo Amie @ Spoonful of Vintage

    OdgovoriIzbriši
  7. red lipstick looks great on you!

    xx
    www.pretpenser.com
    www.pretpenser.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Mogu ti reci da uzivam u tvojim Vintage kombinacijama!!
    Divna si divni su!! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Dear Kate, thank you for the sweet comments!!!
    I'm gonna check out your blog, right now :D

    Kisses

    OdgovoriIzbriši
  10. love the brit trench doll...really glam...
    great blog btw what do you think to follow each other ? I'll wait for you on my blog
    kiss and happy day
    vendy

    NEW OUTFIT POST!
    follow me on:
    the simple life of rich people blog

    OdgovoriIzbriši
  11. Imaš jako zanimljiv stil oblačenje.Prelijepa si i samo tako nastavi!

    Pratimo se?!
    http://magyscreation.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Jesi ti meni lijepa ženo :D sviđa mi se što nosiš crveni ruž, fenomenalno ti stoji. i zaljubljena sam u tvoju kosu!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. wow darling you show us here soooo many beautiful outfits! i have to say especially red suits you so good, you look divine in it! and also that green dress on the 3rd picture is a dream! my favorite;)
    love and kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Jaooooo treca kombinacija je presavrsena:)) Hval apuno na komentarima na mom blogu:***

    OdgovoriIzbriši